Jeżdżę takim na co dzień ( 2.0 122 KM ) i też na K- jecie, i muszę powiedzieć ,że jeśli auto nie miało wcześniej gazu to k-jet nie sprawia żadnych kłopotów. Jeśli zna się kogoś kto umie go wyregulować i wymieni się 30 letnie kable świece i paluch zapłonowy to o silniku można zapomnieć. Polecam to auto gorąco każdemu kto chce mieć bezawaryjnego youngtimera. Auto jest wygodne ( dotyczy przednich siedzeń) i
@limakslimak2016: Też mam takie same odczucia, z tym że ja dziadka ratowałem z gazu ( ͡°͜ʖ͡°) 2.3 po wywaleniu LPG, wyregulowaniu rozdzielacza i chyba pierwszym serwisie po 30 latach (pompa wody, naciągacz paska) śmiga aż miło. Od momentu regulacji K-jeta nie tykam, pali jak dla mnie mało bo około 9 - 10. A moc wystarczająca na Januszy w kopcących Passatach.
@luckyluke_: 8-10 litrów to realne spalanie... to jest minus , ale z drugiej strony coraz mniej ich na drogach zwłaszcza w dobrym stanie więc można to przeboleć
@janusz_z_czarnolasu: jak dla mnie, to do dzis jest on najbardziej zwartym i proporcjonalnym modelem Mercedesa. Miec dzis takiego w dobrym stanie w wersji 2.5 16V czy 3.2 AMG to po prostu bajka...
@maras_sc2: Nowa C klasa to podwoziowo zlepek różnych stopów w tym bardzo dużo aluminium, więc jak stary gnijący mietek wytrzymał 40 lat, to nowy też wytrzyma.
W latach dziewięćdziesiątych przesiadłem się z malucha na Mercedesa 190 2.3 16v Cosworth, pasażerowie płakali ze strachu. Jedno z najlepszych aut jakie miałem i najmilej wspominam. ASO mercedesa zawsze było w szoku jak przyjeżdżałem i robiło się zbiegowisko.
Komentarze (94)
najlepsze
xDDDDDDDDD
Typowi już zaczyna odwalać od braku dystansu...
źródło: comment_158911827269S6qs2CMLAeXUSzZXfOS2.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Również Złomnik: