eh zaczyna się sezon na te ich pierdziawy. I znowu pod okna mi będzie to hałasować, a najgorsze że nieliczni jeżdżą normalnie, reszta piłuje te motury w mieście jak #!$%@? bo myślą że każdy się zachwyca tym dźwiękiem
@Trzezwiejacy_Pijaczyna: o to to, pracuje z jednym takim. Ma starą Yamahę, to zamiast jeździć normalnie, to się musi popisać i piłować do odciny na pierwszym. Jakim sposobem to jeszcze jeździ przy takim traktowaniu, to nie wiem, ale w pełni rozumiem, że to innych może #!$%@?ć.
o to to, pracuje z jednym takim. Ma starą Yamahę, to zamiast jeździć normalnie, to się musi popisać i piłować do odciny na pierwszym. Jakim sposobem to jeszcze jeździ przy takim traktowaniu, to nie wiem, ale w pełni rozumiem, że to innych może #!$%@?ć.
@buczubuczu: rzecz w tym, że nawet ta "stara yamaha" jest przeznaczona do takiego traktowania. To nie diesel. xD
Widać chwilę, że motocykl pochyla się a kierowca trzyma pion ... no ale nie tak się składamy do zakrętu ( ͡°͜ʖ͡°) gdzieś nawet widziałem określenie "skolioza" na takie branie zakrętów. Przy tej prędkości lekkie złożenie w lewo, oczy daleko w zakręt i spokojnie, a tu pewnie panika i fiksacja na ciężarówkę i gościa dwa pasy wyrzuca na zewnątrz.
Dla ścisłości można tak motocykl pochylać ale przy
Kierowca ciężarówki zasługuje na medal, gdyby nie hamował awaryjnie odpowiednio szybko (widać jak go wgniotło w asfalt) to rozjechałby tego gównocykliste.
@mbn-pl: szkoda, że on tu może być większym poszkodowanym. Kolega zrobił takie samo hamowanie i towar do wywalenia, szkody pokryte z ubezpieczenia, no i bez dniówki
Mógł podnieść motor zeby przednie kolo bylo w górze,wtedy odbił by sie od plandeki w locie robiąc ollie,potem grind 10 metrów na barierce i stunt na przednim kole to może by wyszedł z twarzą.
@Pawel993: to jest dosyć łatwy zakręt, pierwotnie nie było tam nawet ograniczenia, dopiero po wypadku motocyklisty jadącego w drugą stronę niż ten na filmie ustawili ograniczenie, a z czasem kolejne znaki ostrzegawcze, bo ludzie to nie umiejętni idioci przemieszczający się niesprawnymi gruzami, którzy jak znajdą okazję to wylecą i na prostej drodze
Ogólnie przez 4 lata robiłem trasę Zabrze-Chorzow. Średnio jeździłem tam 120-140km/h i nigdy nawet nie miałem sytuacji, że samochód zaczął zachowywać się niepewnie. Sorry, ale żeby tam wylecieć trzeba mieć niesprawny samochód lub trafić na coś śliskiego.
Zakręt faktycznie idiotów, bo tam jest chyba 3x powtórzenie o tym by zwolnić do 60... i może do 60 zwalniać nei trzeba, to jednak człowiek z IQ wyższym niż gruszka zastanowi się, że COŚ TAM CHYBA JEST NIE TAK xD- tak kończą frajerzy.
@Student_AWAS: 60 to jest na zakręcie w Bielsku-Białej, na filmie jest zakręt w Rudzie Śląskiej i tam gdzie jechał motocyklista nie ma ograniczenia, tzn. można jechać normalnie 100 km/h (jest ograniczenie do 80 km/h w drugą stronę).
@vikkikki: Po to, że: - kierowca nie wie co o mm ile wysokości ma jego pojazd - wysokość pojazdu zmienia się zależnie od tego jak jest obciążony i jakie ma ciśnienie w oponach, a niektóre jeszcze mają regulowane zawieszenie - ustrój nośny wiaduktu może pracować na łożyskac, uginać się pod obciążeniem - wiadukt może osiąść - jezdnią pod wiaduktem może pracować.
Komentarze (247)
najlepsze
źródło: comment_1588256867SqG7aa4B66kDxULmsly22A.jpg
PobierzDoświadczenia 0.
@buczubuczu: rzecz w tym, że nawet ta "stara yamaha" jest przeznaczona do takiego traktowania. To nie diesel. xD
Dla ścisłości można tak motocykl pochylać ale przy
@tornax: to najbardziej mnie zdziwiło w technice jazdy na moto :-) do tej pory mnie dziwi jaką to robi różnicę przy braniu zakrętów
@damek: pewnie miałeś same piątki z fizyki i wszystkie zakręty w okolicy masz rozrysowane wedlug mechaniki klasycznej?
sory musiałem się #!$%@?ć bo #!$%@? mnie odwoływanie się do szkoły podstawowej
@dumpmuzgu:
źródło: comment_1588288891mkNq5ByMAe6bKNYdL42s2m.jpg
Pobierz@vikkikki: Po to, że:
- kierowca nie wie co o mm ile wysokości ma jego pojazd
- wysokość pojazdu zmienia się zależnie od tego jak jest obciążony i jakie ma ciśnienie w oponach, a niektóre jeszcze mają regulowane zawieszenie
- ustrój nośny wiaduktu może pracować na łożyskac, uginać się pod obciążeniem
- wiadukt może osiąść
- jezdnią pod wiaduktem może pracować.
Po to się
@Megawonsz_dziewienc: Motocyklista składa motocykl DO zakrętu, a nie od zakrętu.