Jedni mniej, drudzy więcej, ale stracą wszyscy.Sytuacja przypomina kryzys z 2008
Choć nadal są firmy, które mimo trudnej sytuacji związanej z pandemią odnotowują zyski, to prędzej czy później kryzys dotknie wszystkich. Ekspert z dziedziny marketingu Jakub Müller z portalu „Marketing przy kawie” mówi o trendach w reklamie i sposobach firm na zminimalizowanie strat....
Szu_ z- #
- #
- #
- #
- #
- 107
- Odpowiedz
Komentarze (107)
najlepsze
W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych.
Osobiście i boleśnie przeżyłem kryzys w budowlance 2008r ale rok 2020 to będzie ostra jazda bez trzymanki.
Tak na 4-6 miesięcy świat się zatrzyma a takiej atrakcji nie było od 1945r
Komentarz usunięty przez moderatora
https://youtu.be/xNjI03CGkb4
Komentarz usunięty przez moderatora
Chyba nie robisz zakopow , o 8 rano w Lidlu, biedronce , Kauflandzie. To jest największą grupa , A spróbuj im jeszcze wejść w kolejkę. Marny Twój los
Mam szczerą nadzieję, że się mylą, bo jak nie to będzie makabra. A to jest dopiero początek przecież wszystkiego.
Będzie nieciekawie ale też nie należy przesadzać. W pewnym momencie ekonomia zacznie wygrywać ze strachem ludzi bo będą mieć do wyboru albo ryzykować zarażenie albo umrzeć z głodu i skończyć pod mostem. Poza tym koronawirus jest problemem który niekontrolowany rozwiązuje się
@tdobe: Większość xD
https://strefainwestorow.pl/artykuly/analizy/20190513/kredyty-we-frankach-2019