błąd co prawda jest, ale nie w infrastrukturze, a twoim mózgu. Jeżeli jesteś na tyle głupi, że trzeba ci pokazywać palcem pieszego na oznakowanym przejściu dla pieszych, to po prostu daj sobie spokój z prowadzeniem pojazdów. Nie dość, że zwiększy się bezpieczeństwo na drogach, to może jeszcze oszczędzisz sobie pobytu w więziennej celi.
@marek-krakow: Napisz jeszcze raz te swoje wypociny. Czy jak zwykle ci z najmniejszym mózgiem uznają "jeżeli fakty przeczą
Nie trzeba nic poprawiać. To wszystko zawsze wina blachosmrodow. Wstrętne blachosmrody zabijają ludzi świadomie. Bezwzględne pierwszeństwo dla pieszych na pasach, niech giną, ważne żeby blachosmrody zlikwidować. Pozdrawiamy Rowerowi aktywiści Robert Buciak i Jan Mencwel.
Żeby okazało się, że jednak sranie 30 nieoświetlonych przejść przez wielopasmowe drogi to kretynizm. Coś takiego! Szkoda tylko, że u nas debilny rząd znów udaje zachód, wprowadzając zachodnie przepisy przy WSCHODNIEJ INFRASTRUKTURZE i niedługo przy takich tandetnych przejściach będziesz się musiał zatrzymać, bo ktoś po drugiej stronie gada sobie pod latarnią. Przejście na Grójeckiej to jest GIGACHAD przejść - bez świateł, wywalone totalnie bez sensu, przez
@graf_zero: A znaków mamy setki na drogach. Czasami przed czy po znaku stoi jeszcze ogłoszenie "Sprzedam opla / miejsce na reklame do wynajecia" i takim oto sposobem pojawia się po prostu zmęczenie i olewanie znaków pionowych.
Jadąc na trasie bywają odcinki, że mamy 1. 5 znaków, jeden na drugim 2. Tablica reklamowa 3. Drzewa 4. Ograniczeie do 40km/h, żeby za 100metrów znów podnieść je do 50km/h (prosty odcinek drogi) 5. Tablica
A jak wielokrotnie pisałem, że problemem jest fatalna infrastruktura, że przejścia są źle oznakowane, to dostawałem multum minusów, bo oczywiście gros wykopków żyje w świecie zero-jedynkowym: jak krytykujesz infrastrukturę to na pewno jednocześnie bronisz piratów ( ͡°ʖ̯͡°)
Dobrze, niech zaczną coś robić w tym kierunku bo przejścia dla pieszych w Polsce to jest po prostu masakra. Brak oświetlenia, źle umiejscowione. Pieszy wchodzi i myśli że jest widoczny i bezpieczny ale przy niekorzystnych warunkach naprawdę można się zdziwić
@lucky_luck_: Nie - wykopkowy ruch oporu twierdzi, że ustawą wszystko można załatwić - wystarczy ustawa i wysokie mandaty - wszystko inne nie ma znaczenia.
@qtaza: jeżeli ktoś nie jeździ samochodem lub jeździ mało może i tak myśli. Bardzo mało kierowców zwalnia przed przejścia kiedy nikogo tam nie ma (wydaje się że nie ma) a niestety bardzo często ktoś na tym przejściu jest ale przez deszcz i zmrok po prostu go nie widać. A uderzenie przy 30-40km/h może spowodować bardzo poważne obrażenia lub śmierć
Komentarze (124)
najlepsze
@marek-krakow: Napisz jeszcze raz te swoje wypociny. Czy jak zwykle ci z najmniejszym mózgiem uznają "jeżeli fakty przeczą
Rowerowi aktywiści Robert Buciak i Jan Mencwel.
Żeby okazało się, że jednak sranie 30 nieoświetlonych przejść przez wielopasmowe drogi to kretynizm.
Coś takiego!
Szkoda tylko, że u nas debilny rząd znów udaje zachód, wprowadzając zachodnie przepisy przy WSCHODNIEJ INFRASTRUKTURZE i niedługo przy takich tandetnych przejściach będziesz się musiał zatrzymać, bo ktoś po drugiej stronie gada sobie pod latarnią.
Przejście na Grójeckiej to jest GIGACHAD przejść - bez świateł, wywalone totalnie bez sensu, przez
Jadąc na trasie bywają odcinki, że mamy
1. 5 znaków, jeden na drugim
2. Tablica reklamowa
3. Drzewa
4. Ograniczeie do 40km/h, żeby za 100metrów znów podnieść je do 50km/h (prosty odcinek drogi)
5. Tablica
A IDEALNE to jest wymuszenie bezpiecznych zachowań sama infrastrukturą.
Czyli np zwężanie dróg 2x2 (jeśli ruch na to pozwala.
Zamiast próbować zablokować parkowanie przęd przejesciem możesz zrobić antyzatoke tak aby NIE DALO SIE złamać prawa.