Żenująca obsługa w UPC

W związku z podpisaniem nowej umowy na dzień dzisiejszy została umówiona wizyta Instalatora w celu wymiany modemu na inny, dostosowany do większego transferu.
Wizyta technika: czwartek 30.01.2020 w godz. 9 - 11
Godz. 10:55 telefon od technika, będzie po 11 albo możemy przełożyć?
( ಠ_ಠ) nie po to czekam 2 godz., że przełożyć i znowu czekać 2 godz.
11:10 technik jest, instalacja zrobiona w 15 minut
- "Internet zaraz będzie, o u mnie już jest, model się skalibruje, bla bla"
Myślę, dobra i tak się spieszę i muszę wyjść. Ubiorę się i sprawdzę
- 5 minut później przed samym wyjściem internetu oczywiście nie ma...
dzwonię do instalatora (mam numer bo dzwonił, że się spóźni)
- Instalator: "Jak Pan wróci to proszę sprawdzić i do mnie zadzwonić"
Wróciłem po 18, sprawdziłem oczywiście nie działa.
Instalator nie odbiera
Telefon do UPC: 15 minut czekania na konsultant i nic.
Wcześniej komunikat, że mogę porozmawiać na czacie
Wchodzę: "Czat niedostępny!"
Robię automatyczną diagnostykę - "Przepraszamy, wystąpił błąd" (patrz wyżej).
Jutro będę się znowu bujał, telefony, itp. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#upc - dzięki!
Komentarze (9)
najlepsze
Teraz to się bujaj z infolinią UPC. Na przyszłość zarezerwuj sobie dłuższy czas na wizytę instalatora.
Komentarz usunięty przez moderatora