Witam Was!
Ostatnio opublikowałem drugie wyniki badań odżywek białkowych (załączam infografiki, raporty z badań znajdziecie na stronie badamysuplementy.pl) i znowu ciekawym zbiegiem okoliczności rozpoczęła się akcja pt. "podważenie wiarygodności".
Przy pierwszych wynikach profilu cukrów odżywki Allnutrition Whey Protein były ataki trolli, ataki na stronę oraz wezwanie do usunięcia wyników, o których już Wam pisałem. Teraz kiedy podważenie wyników badań stało się nieskuteczne, to nastał czas na podważenie wiarygodności mojej i projektu.
Zastanawiacie się jak wygląda to w praktyce? Zapraszam Was do lektury komentarzy pod artykułem na wp: https://finanse.wp.pl/razem-z-konsumentami-bada-suplementy-efekty-miala-byc-odzywka-bialkowa-okazala-sie-cukrowa-6467544447620737a
Pod powyższym artykułem w ciągu pierwszych godzin po publikacji pojawił się szereg komentarzy w jednym tonie - wszystkim czytającym posty na fb.com/BadamySuplementy jest to dobrze znana retoryka prowadzona z fake kont, które po zdemaskowaniu przez Was (np. po napisaniu w komentarzu, że zdjęcie jest ze Stocka) usuwają komentarze.
Napisałem to wszystko, żebyście mieli świadomość, że chcąc działać na korzyść wszystkich nas - konsumentów, widać można narazić się wszystkim tym, którym nie są na rękę wyniki niezależnych badań.
Trzymajcie się,
Maciej
Komentarze (70)
najlepsze
Przy okazji chciałem podziękować za to co robisz!
@torelek: Za to odżywki białkowych programistów coś ostatnio zawodzą ;)
Drugi aspekt to cukry. Dla mnie to mały problem bo jestem ulany, ale
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2519250564802380&id=1379694778757970
A są jakieś plany odnośnie ponawiania badań, czy jakaś analiza statystyczna? Bo badanie pojedynczych opakowań, daje jakiś wgląd w sprawę, ale żeby badania były bardziej wiarygodne powinna być jednak przebadana większa liczba próbek. Domyślam, się, że nie ma na tę chwilę wystarczających funduszy?
Dopóki sam kupuje i bada a nie dostaje od producenta, wszystko jest ok.
ile tych aut miał jeden a ile drugi?
Bo jak jeden miało jedno a drugi 3 to tragedii nie ma.
Zgadywalbym, że mają potężne oszczędności w marketingu, którego nie ma na "wielka skale", a prezentuje ich sławny gornik Napleciok i jego brat, ten który nie ma łapy ;)