Kulisy napraw nowoczesnych samochodów
Dąży się do tego aby naprawy były nieopłacalne i samochody były jednorazowe jak telefon komórkowy który wymienia się co dwa lata na nowy a stary wyrzuca do śmietnika. Przy dzisiejszych założeniach konstrukcyjnych samochód ma wytrzymać góra 150 tys. km lub góra 7 lat a potem na złom
szkorbutny z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 22
- Odpowiedz
Komentarze (22)
najlepsze
zakop za brak danych.
No i jeżeli mam na poważnie brać taką alternatywę nierozłączną, to w 7 lat można zrobić przynajmniej 500 tys. km
A to jest sprzeczne z początkowym założeniem 150 tys.
Ponadto wiele rozwiązań technicznych jest wymuszonych kompaktowymi wymiarami samochodu, które wpływają na wagę a zatem na spalanie.
Do tego dochodzą
@Tylko_noc: co nie jest prawdą, każda osoba która się o automotive otarła od strony konstrukcyjnej powie mniej więcej to:
- 10-12 lat przeciętnego użytkowania w zależności od klasy auta (wiadomo, że busy będą miały przebieg znacznie większy a auta klasy B znacznie mniejszy) co dla kompaktów daje te 200-250 kkm o których gość wspomina
wiedziałem, że to podejrzane (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Nie dzisiejszych, bo te założenia są już od min. 30 lat. Tylko teraz doprowadzono odpowiednie wyliczenia do perfekcji. Stąd pękające bloki silników po 200 tys. km, rozpadające się urządzenia AGD, itd.
1. Strona jak w 1998 roku,
2. Brak konkretnych przypadków - marki, modele i roczniki
Okazało się, że w latach 2004–2013 liczba urządzeń, które zepsuły się przed upływem pięciu lat wzrosła o 100 proc.
https://www.wykop.pl/link/5242499/krotkie-zycie-agd-sprawdz-ile-wytrzyma-twoj-sprzet/
Ludzie chcą tanich aut które przejeżdżają określoną ilość km i tyle, chcesz tanie auto do floty - jest fabia i ibiza. Chcesz mało palącego kombiaka dla przedstawiciela handlowego - jest Golf 1.6 TDI. Chcesz reprezentacyjnego sedana - masz Passata i inne wyższe. Chcesz zwykłe i tanie