Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły zaledwie 4 proc.
Pomiędzy piątkiem 22 listopada a 29 listopada, ceny analizowanych kategorii produktów spadły średnio 4 proc. W tym samym czasie średni wzrost cen wyniósł 3 proc., więc de facto w Black Friday wartość badanego koszyka produktów zmalała jedynie o 1 proc., wynika z badania Deloitte.
Hyhyhyhyhy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 136
Komentarze (136)
najlepsze
Przecież wszędzie jest 50%, 20%, 30% kurłAaa
Teraz bylem i ceny faktycznie x2
Komentarz usunięty przez moderatora
Po prostu te polskie matoły znowu szukają problemu tam gdzie go nie ma. Tzn. w fakcie że sklepy samodzielnie ustalają ceny towarów więc
@pepek84: W Biedrze sa czasem Snickersy albo Bounty w promocji 2 w cenie jednego.
idemy do sklepu będzie okazja, jeea!