Buspasy we Wrocławiu miały pomóc. Tymczasem kierowcy stoją w ogromnych korkach
Buspasy miały przyspieszyć komunikację miejską. Na pewno wyraźnie spowolniły samochody tworząc gigantyczne korki na głównych ulicach Wrocławia.
dejbana z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 445
Buspasy miały przyspieszyć komunikację miejską. Na pewno wyraźnie spowolniły samochody tworząc gigantyczne korki na głównych ulicach Wrocławia.
dejbana z
Komentarze (445)
najlepsze
Powołają się na tym na paradoks Downsa-Thomsona, który we Wrocławiu najzwyczajniej nie działa, ze względu na sposób w jaki usprawniono przejazd zbiorkomu.
To miasto schodzi na psy. Korki, syf w powietrzu, na drogach wolna amerykanka bo znaki i światła to tylko sugestia, ludzie #!$%@?. A Jaca zamiast zacząć sensownie zarządzać miastem robi
@u8t3io3p: "zbiorkom jest #!$%@? ale chcemy by ludzie nim jeździli więc zamiast uatrakcyjniać zbiorkom sprawmy by jazda samochodem była jeszcze gorsza od zbiorkomu" XDDDD
Najlepszą metodą na to jest umożliwienie pełnym ludzi autobusom nie stania w korkach.
To naprawdę nie jest takie trudne do zrozumienia, jak się postarasz to rozkminisz.
@pcpc: kilka w tym jeden pelny bo spozniony, a drugi prawie pusty, bo kierowcs jest rozliczany ze spoznien i wyjechal za wczesnie z petli.
@pcpc: No jak widać raczej stoi - szczególnie gdy kosztem 500m buspasa autobus poza nim stoi znacznie dłużej razem z innymi autami. Polecam zacząć jeździć na danych trasach - wprowadzenie buspasa powoduje jeszcze większe opóźnienia - możesz zauważyć że te słynne 1,5 min jest liczone miedzy przystankami na buspasie co ma zgubne przełożenie na całkowity rozkład ponieważ z racji zwielokrotnionych korków autobus przed buspasem stoi
Za to jak komunikacja jeździ rozsądnie (nigdy
i teraz owszem... autobusy nie stoją, ale przez 99% czasu pas jest pusty
- poprawić przejazd komunikacji miejskiej
- utrudnić przejazd pozostałych samochodów, by ich kierowcy siłą rzeczy zaczęli wybierać ten drugi, bardziej uprzywilejowany środek transportu
@kapuczina_corki_somsiada: Zapraszam do Wrocławia. Jeżeli zakorkowane mamy arterie przelotowe to nie mamy dla nich alternatywy w postaci gówno mpk - szczególnie dla ruchu komercyjnego. Problem nie jest w centrum: rynek i okolice to mała strata (brak miejsc parkingowych) - gorzej jeżeli chcesz dostać się z jednej strony miasta na drugą, gdzie nie masz
@Zenon_Czosnek: Na Jagodnie moje dziecko nie jest w stanie wejść do autobusu bo przyjeżdża tak zatłoczony na przystanek Stare Jagodno. Rozpoczyna w Jagodno Lamowice więc szybko się wypełnia.
Jak wrócą studenci może być tylko gorzej.
Wybudowano tak przystanki, że dwa oczekujące autobusy w Lamowicach/Jagodno Rondo na przystanku ( nie ma pętli więc stoją na przystanku, ostatni przystanek przed rondem) nie mogą się zmieścić i
Ale wprowadzenie Buspasa na Krakowskiej to głupota w czystej postaci i tyle. Tego nikt nie jest w stanie obronić bo nawet aktywiści nie potrafią powiedzieć jak MPK policzyło te ilości osób jadących MPK
@Darth_Gohan: tam będzie przystanek wiedeński.
STALI I STOJĄ. Buspasy są, żeby autobusy nie stały, czyli przyspieszyły!
na przykłąd jakie?
osobiście dbam o ciągłe doskonalenie swoich umiejętności kierowania pojazdami, więc tak, obiektywnie patrząc jestem nieporównywalnie lepszy technicznie od praktycznie każdego "przeciętnego kierowcy"
to, że jestem widzialny nie ma żadnego znaczenia dla kierowców samochodów, które wyprzedzam. Moje manewry w ruchu ulicznym są agresywne, ale jednocześnie przewidywalne, odpowiednio zamarkowane
Wlasnie metro nie jest sensownym zbiorkomem w zadnym polskim miescie poza Warszawa, bo potoki pasazerskie na godzine nie generuja takich liczb, zeby oplacalo sie wydawac po okolo 150mln euro/km.
Wiem, ze jest szybko i wygodnie, ale
Mamy przykłady inwestycji z Jagodna gdzie brak kamienic.
-przebudowa Buforowej która w przyszłości nie będzie w stanie przyjąć ruchu z pasa bloków które powstaną na pasie napowietrzającym Wrocław między Jagodnem a Wojszycami
-pozwolenie na wybudowanie Biedronki bez przejścia przez Buforową i chodnika na Sarniej
-sprzedaży gruntu pod rekreacje i szkołę pomimo protestów mieszkańców choć początkowo w planie miał takie przeznaczenie
Urzędnicy pokazali swoje prawdziwe
Wiadomo, jak ktoś ma daleko, to niech już wsiada w ten samochód, ale ci co mają 5 km czy