Buspasy we Wrocławiu miały pomóc. Tymczasem kierowcy stoją w ogromnych korkach
Buspasy miały przyspieszyć komunikację miejską. Na pewno wyraźnie spowolniły samochody tworząc gigantyczne korki na głównych ulicach Wrocławia.
dejbana z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 445
Buspasy miały przyspieszyć komunikację miejską. Na pewno wyraźnie spowolniły samochody tworząc gigantyczne korki na głównych ulicach Wrocławia.
dejbana z
Komentarze (445)
najlepsze
- poprawić przejazd komunikacji miejskiej
- utrudnić przejazd pozostałych samochodów, by ich kierowcy siłą rzeczy zaczęli wybierać ten drugi, bardziej uprzywilejowany środek transportu
@kapuczina_corki_somsiada: Zapraszam do Wrocławia. Jeżeli zakorkowane mamy arterie przelotowe to nie mamy dla nich alternatywy w postaci gówno mpk - szczególnie dla ruchu komercyjnego. Problem nie jest w centrum: rynek i okolice to mała strata (brak miejsc parkingowych) - gorzej jeżeli chcesz dostać się z jednej strony miasta na drugą, gdzie nie masz
@Zenon_Czosnek: Na Jagodnie moje dziecko nie jest w stanie wejść do autobusu bo przyjeżdża tak zatłoczony na przystanek Stare Jagodno. Rozpoczyna w Jagodno Lamowice więc szybko się wypełnia.
Jak wrócą studenci może być tylko gorzej.
Wybudowano tak przystanki, że dwa oczekujące autobusy w Lamowicach/Jagodno Rondo na przystanku ( nie ma pętli więc stoją na przystanku, ostatni przystanek przed rondem) nie mogą się zmieścić i
Ale wprowadzenie Buspasa na Krakowskiej to głupota w czystej postaci i tyle. Tego nikt nie jest w stanie obronić bo nawet aktywiści nie potrafią powiedzieć jak MPK policzyło te ilości osób jadących MPK
@Darth_Gohan: tam będzie przystanek wiedeński.
STALI I STOJĄ. Buspasy są, żeby autobusy nie stały, czyli przyspieszyły!
na przykłąd jakie?
osobiście dbam o ciągłe doskonalenie swoich umiejętności kierowania pojazdami, więc tak, obiektywnie patrząc jestem nieporównywalnie lepszy technicznie od praktycznie każdego "przeciętnego kierowcy"
to, że jestem widzialny nie ma żadnego znaczenia dla kierowców samochodów, które wyprzedzam. Moje manewry w ruchu ulicznym są agresywne, ale jednocześnie przewidywalne, odpowiednio zamarkowane
Wlasnie metro nie jest sensownym zbiorkomem w zadnym polskim miescie poza Warszawa, bo potoki pasazerskie na godzine nie generuja takich liczb, zeby oplacalo sie wydawac po okolo 150mln euro/km.
Wiem, ze jest szybko i wygodnie, ale
Mamy przykłady inwestycji z Jagodna gdzie brak kamienic.
-przebudowa Buforowej która w przyszłości nie będzie w stanie przyjąć ruchu z pasa bloków które powstaną na pasie napowietrzającym Wrocław między Jagodnem a Wojszycami
-pozwolenie na wybudowanie Biedronki bez przejścia przez Buforową i chodnika na Sarniej
-sprzedaży gruntu pod rekreacje i szkołę pomimo protestów mieszkańców choć początkowo w planie miał takie przeznaczenie
Urzędnicy pokazali swoje prawdziwe