Ciekawe czy te nisko podłogowe mają skrętne wózki. Polskie niskopodłogowe nie mają skrętnych wózków co oznacza, że cholernie hałasują na zakrętach i koła trzeba wymieniać co miesiąc... Swoją drogą to za marnowanie pieniędzy na ten XIX relikt i infrastrukturę pod nie stawiałbym pod murem gdybym miał taką możliwość.
@barellini: Jakie marnotrawstwo? Masz gotową infrastrukturę, która działa. Poza tym tramwaj jest de facto znacznie tańszy niż autobus, szczególnie w przeliczeniu na osobokilometr. Już nie mówiąc o kosztach eksploatacji oraz o remontach.
@mecenas_z_piaseczna: no to wlasnie przedstaw mi powazne wyluczenia w tym temacie. I przy okazji analize co gdyby zamiast torowisk powstaly dodatkowe lewoskrety prawoskrety i pasy ruchu dla samochodow i autobusow miejskich. Za sam zlom z trakcji i torow starczy pewnie na setki nowych busow na LNG
Komentarze (85)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora