Drogie Wykopki,
Chciałbym opowiedzieć Wam dzisiaj o mojej Walentynkowej przygodzie z Play która ciągnie się do dziś.
12 Lutego drogą kupna nabyłem kuszony promocja Walentynkowa ze strony Huawei, zegarek Huawei Watch GT na przedłużenie mojej umowy z Play.
Promocja polega na tym że przy kupnie zegarka Huawei Watch GT, otrzymuje opaskę Huawei band 2 Pro.
I tutaj zaczyna się przygoda...
Ofertę zobaczylem na stronie, poprosiłem o kontakt z przedstawicielem sieci Play, który oddzwonił w ciągu 15 minut.
Oczywiście powołałem się na promocję widoczna na stronie, oczywiście konsultant na ten temat nie wiedział nic, ale powiedział że jeśli taka promocja jest po zakończonej rozmowie i podpisanej umowy prosi mnie o ponowny kontakt, tym razem z działem obsługi klienta który oczywiście zajmie się wysyłka grantu za przedłużenie umowy na Walentynki.
Głupi uwierzyłem.
Po finalizacji umowy, ponownie odzwonilem na infolinię, niestety nikt o promocji nikt nie wiedział i zostałem 'zbyty'.
Następnego dnia zadzwoniłem jeszcze raz, ale uwaga, jako nowy klient, chcący podpisać nową umowę bez zawahania z drugiej strony otrzymałem informację że jak najbardziej promocja trwa i jest dla mnie dostępna, po krótkim opisania mojej sytuacji konsultanta miała w poważaniu słowa i problem jaki mam i próbowała mi wcisnąć drugi zegarek i jeszcze jedna umowę.
Po kolejnym kontakcie i złożonym zgłoszeniu, w końcu sukces, chwilowy....
Otrzymalem @ na którego mam napisać w zwiazku z promocją aby opaska Huawei band 2 Pro została dołączona do zamówienia.
Super szczęśliwy że po walce o swoje, czekając na paczkę otrzymam to co mi się należy następnego dnia otrzymuje wiadomość że paczka w magiczny sposób po wysyłce została cofnięta a opaska Walentynkowa mi się nie należy.
Czyli mamy kolejny nonses, a później już było tylko gorzej.
Oczywiście odpisałem że takiej informacji na Państwa stronie nie ma i jest tylko że promocja trwa od 10 do 22 lutego 2019 i zostałem po raz kolejny zbyty.
Oczywiście zadzwoniłem na infolinię, po raz kolejny nikt nic nie wiedział. Złożyłem kolejne zgłoszenie, odpowiedź poniżej:
Otrzymalem z Play wskazówkę aby skontaktować się z Huawei, nie dowiedziałem się za wiele, czyli zostałem spowrotem odesłany do sieci Play.
Po raz kolejny zgłosiłem się do Fioletowych.
Super, w końcu zobaczę regulamin promocji o który prosiłem od początku moich rozmów z Play.
Niestety, znaleźć go na stronie Play nie mogłem, skontaktowałem się z konsultantem infolinii, on znaleźć też nie mógł tłumacząc się że regulamin został usunięty a baner dotyczący promocji został.
Jestem zażenowany postępowaniem sieci Play, w tak prostej sytuacji nie potrafią znaleźć wspólnego języka z klientem i wprowadzili mnie w błąd.
Reasumując,
Prosiłem o rozmowę z konsultantem do odsłuchu na ich jakże reklamowanym portalu play24, takiej rozmowy nie otrzymałem.
Zostałem zbyty kilkukrotnie, mówiąc że promocja dostępna była tylko na stronie, później że była od 13 lutego, ja kupiłem zegarek 12, a później otrzymałem odpowiedź nie bo nie a teraz Panu dziękujemy na wszystkie Pana pytania odpowiedzielismy w zgłoszeniu numer....
A Play do teraz nie jest w stanie wysłać mi regulaminu promocji.
Drodzy Wykopowicze, co byście zrobili w mojej sytuacji?
Komentarze (253)
najlepsze
Matuli mojej też siew zachciało zmieniać operatora na koniec umowy bo przecież obiecywali że będzie tak dużo za tak mało. I było. Do czasu przyjścia pierwszego rachunku. Na szczęście moje wrodzone #!$%@?ństwo sprawiło że mieliśmy na tę obietnicę papier z podpisem sprzedawcy z punktu obsługi, więc łatwo było im pokazać środkowy palec. A trzeba to było zrobić bo
Poza tym, po jaka cholerę te abonamenty ludziom?
Za to jak mnie namawiali, żebym nie rezygnował z abonamentu bo te karty to takie nie wiadomo jakie i może nagle podskoczyć cena :)
https://www.play.pl/telefony/huawei/huawei-watch-gt/
@play_polska jak długo będziecie jeszcze wprowadzać ludzi w błąd?
Nigdy więcej abonamentu. Polecam Mobile Vikings.
@PanSpustoszenie: Promocja kończy się wtedy, kiedy któryś z wymienionych warunków jest spełniony. Warunek czasu jest spełniony. Promocja zakończona.
@stormkiss:
A tam trudno. To zupełnie inna sprawa - może to robienie w balona
Komentarz usunięty przez moderatora
W play byłem kilka lat i to co mi się nie podobało, to chyba jak w każdej większej sieci, że zamiast zrobić jakiś rabat dla stałych klientów, to każda promocja jest właśnie tylko po to, aby ściągnąć jak
Tam po drugiej stronie są zatrudnione różne osoby, często młode, i one na kursie są uczone by klientowi zawsze mówić to co klient chce usłyszeć.
Przy zamówieniu internetowym już jest inna sprawa.
Klikamy-kup-zamawiam etc. Zazwyczaj nie ma problemu.
Moim zdaniem powinieneś skierować skargę do UKE.
https://www.uke.gov.pl/formularz-kontaktowy/ok.html
Zazwyczaj odpowiadają w ciągu kilku dni.
Wystarczy opisać sytuację, gdy będą potrzebne dokładniejsze dane