Bardzo kibicuję Robertowi Kubicy. Już samo to, że po takim wypadku udało mu się wrócić do F1 to ogromny sukces, a sądzę, że jeszcze nie raz pokaże na co go stać :)
Bolid Williamsa nie jest konkurencyjny i to było wiadome na długo przed startem.Problem w tym,że brak przyczepności jest spowodowany błędem konstrukcyjnym (podobnie było w poprzednim sezonie). Wyeliminować się go nie da bo konstrukcji,nawet jakby ktoś miał kasę (Williams nie ma) zmienić w trakcie sezonu nie można.
@Jordandc: Różnica była spora, ale nie wynikała z tego, że Kubica był gorszy tylko raczej ze stanu jego samochodu. Tutaj masz kółko po kółku z rozróżnieniem opon: Russell średnie 1 16:15:18 2 1:33.355 3 1:32.781 4 1:32.743 5 1:32.944 6 1:32.537 7 1:32.251 8 1:32.579 9 1:32.593 10 1:32.412 11 1:31.997 12 1:32.384 13 1:33.004 14 1:32.319 15 1:33.235 16 1:32.137 17 1:32.299 18 1:32.118 19 1:31.928 20 1:31.645 21 1:33.069
@senkjuwerymacz: Russel był szybszy i jest to fakt. Faktem jest też, że samochód Roberta był w gorszym stanie technicznym - uszkodzone przednie skrzydło i podłoga. Mimo to tempo wyścigowe jak na to auto było zaskakująco dobre. Ja sam raczej celowałem w około 5 dubli. Dwa Russela i trzy Roberta spowodowane bardziej incydentem na początku są dobrym rezultatem.
Sytuacja wydaje się być beznadziejna,ale możliwe,że wobec braku rozwiązań zarządzający nie mając nic do stracenia (póki co nie wygląda na to by ktokolwiek inny tak odstawał od reszty stawki) dopuszczą jakichś młodych,głodnych sukcesów inżynierów,którzy żeby się pokazać (bo Williams pieniędzy nie ma) zajmą się opracowaniem jakiegoś skutecznego sposobu zniwelowania problemu braku przyczepności.
Najprostszym rozwiązaniem niwelującym problem braku przyczepności Williamsa jest zwiększenie docisku aerodynamicznego.Problem w tym,że to zwiększy zużycie paliwa i spowolni bolid w zakrętach,a najbardziej będzie przeszkadzało na prostych.Najlepiej to obrazuje system DRS (Docisku Redukcji System - mało gramatyczne polskie tłumaczenie,ale idealnie odzwierciedla funkcję),który jedynie poprzez otwarcie tylnego skrzydła znacząco poprawia osiągi.
@bronsky: Tęczę to sobie na czoło przyklej... I zobacz reakcje publiczności. ZUS zasponsoruje Tobie wózek inwalidzki, dostosowany do Twoich potrzeb. Nie będziesz potrzebował naklejki i prawa jazdy.
@cevilo: popieram Cie w 100 % a wisienka na torcie jest wykupienie przez TVPIS transmisji od 45 minuty ...jak sie na to patrzy,to naprawde widac jakie bezmozgi sa na gorze.trzeba by ich zrzucic czas najwyzszy !
@milo1000: a kto bil w beben? Bo RK od samego poczatku mowil, ze bedzie bardzo ciezko. Teraz mamy tylko to co bylo oczywiste plus "bonusy". Bolid RK ma klejone czesci bo Williams nie wyprodukowal nowych. Russel oficjalnie w wywiadzie mowi, ze bolidy maja wade w areo i nie da sie tego naprawić, trzeba przeprojektować pojazd.
Ciepło w zespole w dupę ma, orlenik przelewa pienionszki , a Robert sie cieszy że jest w stawce więc znowu ma okazje coś porozwalać jak w rajdach , i jescze szuka pozytywów gdy tyle traci do debiutanta
Komentarze (176)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Russell
średnie
1 16:15:18
2 1:33.355
3 1:32.781
4 1:32.743
5 1:32.944
6 1:32.537
7 1:32.251
8 1:32.579
9 1:32.593
10 1:32.412
11 1:31.997
12 1:32.384
13 1:33.004
14 1:32.319
15 1:33.235
16 1:32.137
17 1:32.299
18 1:32.118
19 1:31.928
20 1:31.645
21 1:33.069
Polak zajal zaszczytne, drugie miejsce, a amerykanin dojechal jako przedostatni.
To cud że w ogóle dojechał do mety.
@bronsky: Napisał ktoś, kto życie spędza przed komputerem. Człowieku - oszołom to ma tęczę w avatarze.
Raczej Williams nie daje rady