@stormkiss: odniosłem się do opisu znaleziska. Każdą próbę usprawnienia komunikacji miejskiej (its, wydzielenia, nowe przystanki itd.) podaję się jako przyczynę korków. Otóż nie, przyczyną korków jest zbyt duża liczba samochodów.
@wypokowy-egzorcysta: zamalo. Musi byc dobra komunikacja spinajaca okolice podmiejskie, obwodnica, prio dla zbiorkomu i ograniczenia we wjezdzie w szczegolnych terenach (stara, ciasna, niedostosowana zabudowa), odpowiednia polityka parkingowa. Jak ludzie maja jezdzic zbiorkomem to dajcie taki ktory bedzie wstanie rywalizowac z komfortem samochodu, nawet stojacym w korku. Szybko, czesto, duzo alternatyw, niezawodnosc.
No i wreszcie wisienka na torcie: rozpirzenie dwóch estakad na placu społecznym. W pewnym momencie w prasie pojawiło się tajemnicze słowo klucz "........i na placu społecznym powstanie też galeria handlowa". Kolejna galeria handlowa w europejskiej stolicy galerii handlowych, w miejscu chyba najbardziej newralgicznego węzła komunikacyjnego wrocławia. Ale kaski w tym magistracie przytulają.
Komentarze (17)
najlepsze
No to lecimy
its
Ten its, ktory w ktoryms momencie nawet przestal faworyzowac tramwaje, a 'plusy' co to mialy miec caly czas zielona fale
Jak ludzie maja jezdzic zbiorkomem to dajcie taki ktory bedzie wstanie rywalizowac z komfortem samochodu, nawet stojacym w korku. Szybko, czesto, duzo alternatyw, niezawodnosc.