Niemcy: Romans z dieslem trwa w najlepsze
Pokrzyczeli, pozabraniali i po rewolucji. W ojczyźnie diesla samochody z silnikiem wysokoprężnym zdają się wracać do łask.
catroaster z- #
- #
- #
- #
- #
- 406
- Odpowiedz
Pokrzyczeli, pozabraniali i po rewolucji. W ojczyźnie diesla samochody z silnikiem wysokoprężnym zdają się wracać do łask.
catroaster z
Komentarze (406)
najlepsze
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/oze-w-niemczech-wyprzedzily-wegiel-w-2018-r/pb4mecx
@slx2000
Co ty piszesz to słabo się robi. Mylisz pickapy z ciągnikami, które są tylko na ON. ON w ciężarówce jest ze względu na to, że diesel był i jest silnikiem z wyższą sprawnością. Diesel w ciężarowym stosunkowo do
@pifqo: Nie. To kwestia spalania albo 30/100 (diesel), albo 45-60/100 (benzyna). Dlatego nie ma najmniejszej opcji na jakąkolwiek ciężarówkę z benzyną, już jak na warunki o których mówimy ekstremalnie lekkie trucki z usa z mini silnikami po 5-6 litrów palą po 25/100, a co dopiero jak wrzuci się 11 litrowy benzynowy silnik do 40 ton.
Po
Pb i ON jest pochodny od ropy tak samo jak i LPG. Sprawdź w necie rafinację ropy i co wychodzi przy jakiej temp i wysokości. Na dole mazut poprzez Pb później ON na gazie kończąc.
Dlaczego Pb jest tańsze od ON tego ci na 100% nie wyjaśnię, sądzę, że po części jest to zależne od
Wraz z rozwojem diesli dokładano do nich coraz więcej osprzętu, raz przez ekologię a dwa by poprawić ich osiągi i kulturę pracy. Z czasem diesle miały więcej osprzętu niż benzyniaki i analogicznie rosła ich awaryjność. Diesel ma sporo zalet jeśli właściwie dobierze sie auto do tego jak będzie użytkowane, jeśli ktoś sporo jeździ w trasy Diesel będzie dla
Komentarz usunięty przez moderatora
Diesla ludzie wybierają na trasy, najniższe spalanie, największy zasięg.
Nawet się z tym nie ukrywają. (mówię tutaj o komunikacji ASO - fabryka w Niemczech) nieraz są problemy z samochodami gdzie ASO sobie nie radzi, jedynym ratunkiem jest tworzenie zapytań albo dostęp do wiedzy, ale Pan Niemiec mówi nie i leje zimnym moczem i można się wypałować.
I