Stuttgart: Po 12 latach zakazu wjazdu diesli jakość powietrza nie poprawiła się
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_uwUAu2HzpAHKGHXP9MNV9XP3bdZt2tLD,w300h194.jpg)
Co zatem zrobili nasi wspaniali sąsiedzi? Podjęli decyzję żeby wyrzucić więcej diesli, także te z normą Euro 4 (do 2010 r.). Jeśli po roku to nic nie da, wyrzucą jeszcze więcej diesli, również te z Euro 5, czyli z lat 2010-2015.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Hahazard_V4ki4f0Ld9,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 127
Komentarze (127)
najlepsze
@vwb666: wezmą się za benzyniaki, to wypychanie szrotów do Polski i przechodzenie na elektryki
@miki4ever: Powietrze w Niemczech (i we Francji) jest czyste dlatego bo tam nie ogrzewają domów węglem.
W Polsce smog jest spowodowany ogrzewaniem węglem a nie dieslami.
@jeanpaul: w jaki sposób jest to odpowiedź na to co napisałem?
1) nic nie zrozumiałem bo po niemiecku( ͡° ͜ʖ ͡°)
2) Niemcy przecież nie mogli by podać danych wyciągniętych z kapelusza( ͡° ͜ʖ ͡°)
3) Ci sami ludzie co zachwalali diesele, że są super eko bo mało palą teraz krzyczą, że diesele to są fuj i ble( ͡° ͜ʖ ͡°)
Taki z niego Niemiec jak z Michnika Polak.
Wenn ich mit meiner Relativitätstheorie recht behalte, werden die Deutschen sagen, ich sei Deutscher und die Franzosen, ich sei Weltbürger. Erweist sich meine Theorie als falsch, werden die Franzosen sagen, ich sei Deutscher, und die Deutschen, ich sei Jude.
@IIGuardianII: Wstaw jeszcze fotki Warszawy tuż po bombardowaniu.....
Jak ja lubię takie płaskie manipulacje, fotka stara, od dawna nie widziałem takiego widoku w mieście, a jak coś to przypadki naprawdę sporadyczne - po prostu miasta lubią mandaty, a nie trawę, ale skutek podobny.
A to w ogóle w
Dalej to nie centrum, w dodatku ta fotka to klasyka - znak postawiony wyłącznie po to, żeby ludzie nie mogli zaparkować, całkowicie bezpiecznie wzdłuż małej uliczki - jak w całym cywilizowanym świecie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja rozumiem i poniekąd autor ma rację tyle że naciąga fakty i nierzetelnie przekazuje niektóre informacje.
nic nie piszą o emisji cząstek stałych (PM ,) których zapewne jest dużo mniej z racji nowszych aut . A zależność jest taka że im mniej PM
Podchodząc do tematu rzetelnie należałoby przynajmniej spróbować sprawdzić czy zakaz wpłynął pozytywnie czy negatywnie na jakość powietrza, bo możliwe, że byłoby jeszcze gorzej. A jeśli pozytywnie to czy koszty, które wygenerował były tego warte.
Nie wiem czy bardziej żenujące jest popełnianie błędów logicznych i powoływanie się na Einsteina czy złośliwe wtręty o
Poza tym wyjaśnienie dlaczego jakość powietrza się nie zmienia pomimo coraz lepszych samochodów jest banalne. Te samochody (z normą euro4 i wyższą) NIE są lepsze. Spełniają normy ale kopcą tak samo. Serio nikt tutaj nie słyszał o aferze, która w USA spowodowała aresztowanie managera VW?
A w Warszawie, w sierpniu codziennie jest sporo więcej niż 72 ug. Żeby było ciekawiej to w sierpniu nawet PM potrafią być przekroczone a przecież nie pali się wówczas w piecach. No i aut w sierpniu też mniej jeździ, bo część ludzi na wakacjach.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Ciężarówki jeżdżą jak chcą, czasem na wjeździe stoi policja i kontroluje i to głównie osobówki.
Jest jak byk zakaz tranzytu przez miasto dla ciężarówek, a mało kto się tym przejmuje.
Przez miasto przechodzi i krzyżuje się kilka bundesstrasse i tyle, nie unikną problemu.
Uri_ przywracasz mi wiarę w ludzkość. Już mi się wydawało, że nikt z wykopków nie potrafi dodać dwa do dwóch.
Dlatego nie powinniśmy kupować niczego co jest niemieckie.
Komentarz usunięty przez moderatora
Skoro wyrzucenie starych diesli, które teoretycznie są bardziej szkodliwe dla środowiska nic nie dało, to po co wyrzucać te nowsze które emitują mniej spalin? ¯\_(ツ)_/¯