Całkowity zakaz parkowania na chodnikach w Warszawie? Dobrze czy źle?
Jest średnio z tymi miejscami, a może być tylko gorzej jeżeli to przejdzie.
aktywnymaz z- #
- #
- #
- #
- 46
- Odpowiedz
Jest średnio z tymi miejscami, a może być tylko gorzej jeżeli to przejdzie.
aktywnymaz z
Komentarze (46)
najlepsze
Już teraz najbardziej popularne linie są w godzinach szczytu napchane jak wagony bydlęce a co dopiero będzie wtedy.
Niestety palikowanie chodników i budowanie ścieżek rowerowych jest popularne bo jest dużo tańsze niż tworzenie nowych dróg lub miejsc parkingowych.
może ci geniusze by zapostulowali np. o egzekwowanie istniejących przepisów?
bo teraz straż miejska wystawia mandaty praktycznie tylko za brak opłaty parkingowej.
nie ma możliwości egzekwowania tego przepisu.
W Polsce parkuje się wszędzie, służby są niewydolne, a kierowcy nie przestrzegają przepisów. Skoro nie przestrzegają jednej wersji, to jak chcemy sprawić, by przestrzegali drugą?
Co to zmieni jak auta nadal będą stać nielegalnie na chodnikach a straż miejsca będzie przejeżdżać obok bo nie dostali zgłoszenia? XD Większą patologią przepisów jest zezwolenie na parkowanie na drogach dla rowerów. DROGA na której jednak mogą stać auta i nie można grata odholować super przepisy bulwo rodem z PRL bo co najwyżej będzie blokada i 100zł mandatu ale to trzeba mieć pecha i stać cały
Zezwolenie parkowania na chodniku (przy sztucznie gwarantowanym 1,5m) jest absurdem. Chodnik powinien być dla pieszych, a ulica dla samochodów.
Zamiast robić 3,5 metrowy chodnik powinen powstać 1,5 metrowy chodnik i 2 metrowe miejsca parkingowe typu "zatoczka". Jest to naturalna bariera i nie ma wtedy mowy o pomyłce.
Wszelkie dyskusje typu "to trzeba wezwać straż miejską" nie rozwiązują realnie problemu i tu potrzebna są rozwiązania architektoniczne uniemożliwiające złe parkowanie i tyle.