Witajcie!
Chciałbym Wam zaprezentować aplikację, którą stworzyłem ze znajomymi. Od dawna miałem problem z zarządzaniem budżetem domowym, a odkąd przeszedłem na B2B to w ogóle stało się uciążliwe - co się okazało nie tylko ja więc...
Chcąc ułatwić sobie i innym życie stworzyliśmy aplikację do zarządzania budżetem dla osób zatrudnionych na B2B. Od razu po wprowadzeniu liczb (faktury zarobkowe, koszta, paliwo) widać ile jest do zapłaty podatków (dochodówka i VAT). Można również ustawić sobie skarbonki i opłaty cykliczne (firmowe i służbowe).
Link do aplikacji (web)
(gdyby nie działalo to wyżej: //b2bapp.pl/ )
Aplikacja powstała w 20h podczas hackathonu, ale działa i będzie rozwijana po zakończeniu konkursu. Póki co odnieśliśmy połowiczny sukces wygrywając etap lokalny, ale chcą odnieść sukces na poziomie ogólnopolskim potrzebujemy Waszej pomocy (。◕‿‿◕。)
Wystarczy, że wejdziesz tutaj - https://letscode.sii.pl/projek... i zagłosujesz na nas! Czasu jest mało, bo głosowanie trwa do 30 listopada!
W uzasadnieniu wystarczy wpisać np:
- Fajna aplikacja
- przyda się bo pracuje na B2B,
- dobry pomysł, brakowało czegoś takiego
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarze (290)
najlepsze
Jak zaczynałem na B2B to sam szukałem czegoś prostego do szaczowania moich kwot i bilansu na rok do przodu, niestety były do dyspozycji tylko rozbudowane płatne narzędzia do ksiegowości gdzie zeby cokolwiek policzyć musiałem wprowadzać mase nieistostnych dla mnie informacji, teraz mogę wpisać tylko opis faktury i kwotę ! :D