Restauracja stara się ośmieszyć klienta, czyli #januszemarketingu
Restauracja twierdzi, że klient wystawił jej niską ocenę za sam fakt wystawienia rachunku. Klient jednak zwrócił uwagę na brak paragonu - czyli typowa optymalizacja podatkowa.
recenzor z- #
- #
- #
- #
- #
- 120
- Odpowiedz
Komentarze (120)
najlepsze
Niewystawienie paragonu to NIE jest optymalizacja podatkowa.
Niewystawienie paragonu to zwykłe przestępstwo skarbowe.
@Saibot: xd
@boryss: W tym przypadku do wyboru są dwa wyjścia. Pierwsze to rozpoczęcie ewidencjonowania transakcji na rezerwowej kasie fiskalnej. Natomiast drugie - całkowite zaprzestanie dokonywania sprzedaży w przypadku, kiedy podatnik kasy rezerwowej nie posiada. Takie obowiązki wynikają z art. 111 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług, który jest przepisem bezwzględnie obowiązującym.
Gastronomia od pierwszej sprzedaży musi nabijać wszystko na kasę - nie obowiązuje nawet zwolnienie ze względu na obroty... Taki rachunek na zdjęciu to omijanie podatku.
Prowadzę knajpę i wkurza mnie takie coś - nabijam wszystko na kasę tak jak ma być, nawet jak klient mówi mi "nie chce paragonu" to i tak drukuję... i jak mam być
-ktos wrzucil karte z napisem recznie oskarzajac ze nie daja paragonow
-restauracja mowi ze to nie prawda przy okazji wytykajac rozbieznosc miedzy zdjeciem a tym co na swistku
Serio taki "dowod" to ja moge o kazdej restauracji na swiecie w jakies 2 minuty xD, ale wypoki daly juz wyrok xD
Starsze mają kopie na papierze (drukuje z dwój rolek dwiema głowicami, z czego jedną zawija w środku). Przy kopii elektronicznej to zależy, ale kopia elektroniczna jest dla podatnika (właściciela drukarki), serwisu i dla urzędu skarbowego.
Z resztą wkrótce skończy się takie lekkie traktowanie tematu, bo będą wchodzić kasy/drukarki on-line wysyłające dane bezpośrednio do skarbówki.