Restauracja stara się ośmieszyć klienta, czyli #januszemarketingu
Restauracja twierdzi, że klient wystawił jej niską ocenę za sam fakt wystawienia rachunku. Klient jednak zwrócił uwagę na brak paragonu - czyli typowa optymalizacja podatkowa.
recenzor z- #
- #
- #
- #
- #
- 120
Komentarze (120)
najlepsze
Nikt nie został obrażony. Obie strony mogły się wypowiedzieć. O co całe zamieszanie?
Zejdźcie na ziemię, takie "dowody" to mogę i ja na kartce papieru napisać.
Nie znamy typa, który to w pokazywarce napisał to raz, dwa konto wykopka który to dodał wygląda jak martwe konto.
Komentarz usunięty przez moderatora
Oh wait! Trzeba go mieć
@Adolf-Kitler: A na #!$%@? do prezydenta, skoro takie sprawy ściga Urząd Skarbowy, a dokładniej Kontrola Skarbowa??? W tym momencie, to może być nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych, więc taka "optymalizacja" średnio im się opłaci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@troloking: ja kiers, czemu kłamiesz?
@pawel-parapura: ktoś tu kłamie... ale hu kiers? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)