Motodziennik - czy mazda cynkuje? "Mazda kłamie"
W dzisiejszym programie: Czy przedstawiciel Mazdy kłamie, jak sprawdzić, czy auto jest, czy nie jest ocynkowane? Prześwietlamy przed zakupem używane BMW F30 ...
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/27er_iGpZ7oY2FW,q52.jpg)
- #
- #
- #
- 276
W dzisiejszym programie: Czy przedstawiciel Mazdy kłamie, jak sprawdzić, czy auto jest, czy nie jest ocynkowane? Prześwietlamy przed zakupem używane BMW F30 ...
Komentarze (276)
najlepsze
Dla porównania 19 letni francuz Clio II żadnej większej rdzy.. jeden mały parch pod wlewem paliwa.
Japońskie auta mimo wielu zalet mają to do siebie, że blacharka jest strasznie ch*jowa.
Taka ciekawostka, to bardzo stara fabryka i panuje tam taki syf że jeszcze takiego nie widziałem, taka skoda ma jedną z najnowocześniejszych fabryk, można jeść z podłogi.
To odradzam. (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mercedes e klasa z 2002 rok ocena 2, alfa romeo 159 ocena 1 xd ciekawe... ja w to nie wierzę.
Kiedys widzialem ranking w tygodniku motor i rzeczywiscie japonskie mialy tendencje do gnicia (poza lexusem), ale z europejskich marek w gniciu nie przodowaly wcale fiaty, a mercedesy.
Zwłaszcza jest ekologiczne jak przedwcześnie ląduje na złomie. To jest typowa "ekologia" korporacyjna. Wciska się ludziom za ciężkie pieniądze produkty pogorszone z premedytacją pod pretekstem ekologii, w praktyce chodzi o nakręcanie sprzedaży i zapewnienie sobie stałych przychodów ze sprzedaży.
Tak samo niemieckie normy spalania nijak się mają do ekologii chodziło tylko i wyłącznie o udupienie konkurencji. A że sami złapali się w zastawioną przez siebie pułapkę to cóż...
Jakie dywaniki polecacie? Ńie mam jakichś dużych wymagań. Byle na nogi nie chlapało jak w kałużę wjadę.
Nawet wjechałem na kanał, żeby sprawdzić jak wygląda podwozie i zrobiłem fote.
( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Prawdą natomiast jest, że ta mazda ma strasznie cienki lakier i byle ruszenie i od razu widać ślad.
tak
co roku to samo
czyli sam potwierdzasz
tak, jednakże tutaj jest problem bo tej rdzy może nie być widać na zewnątrz
https://www.youtube.com/watch?v=banBlygDmxk Tak to wygląda w przypadku GG, na nowsze modele trzeba poczekać troszkę.
@echelon_:
Idiota z ciebie. Zakładasz, że skoro ludzie mówią, że mazda gnije to znaczy, że każdy egzemplarz zgnije już natychmiast i od razu progi zeżarte?
Mazda 6 2008 rok ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.facebook.com/DrimCarPodkarpacie/posts/1956497154370293
Aż 20 proc. sprzedających samochody używane nie zgadza się na jazdę próbną, nawet
Przy naszych warunkach pogodowych i zimach nie ma możliwości by samochód przetrwał bez konkretnych zabezpieczeń antykorozyjnych.
Z tego co się zdążyłem zorientować w miarę przyzwoicie zrobiona konserwacja to koszt w okolicach 1400-1600zł w zależności od środków i wielkości samochodu oraz stanu
No niestety takie są realia. Też uważam, że jest to chore by wydając pieniądze na samochód musieć jeszcze poprawiać producenta wydając kolejne kwoty, który z premedytacją olewa kluczowe sprawy jak zabezpieczenie samochodu przed korozją co w przeszłości było oczywiste i było standardem w zagranicznych markach, zwłaszcza oferując swój samochód w krajach gdzie warunki pogodowe sprzyjają korozji i zwłaszcza gdy o problemie wiadomo. Przecież o problemie korozji trąbi się już od
To jest denerwujące, ale mniej niż np awarie. Zapewne Volvo nie dotyczą, kolega biurko obok codziennie do pracy przyjeżdża na zmianę volvo 760 lub saabem 900 (oba turbobenzyny z orginalnymi turbinami, oba ponad ćwierćwieczne i się nie psują ani nie korodują!).
Natomiast dziś widać że produceńci mogą zapewnić w cenie przeciętnej dla klasy raczej jedno - bezawaryjność, lub doskonałą blachę. Może po zniesieniu ceł na samochody japońskie (niestety ciągle to
Dno.
PS. mam francuskie, ale to bez związku, Golf IV w rodzinie z 2002 trzyma się świetnie.
https://www.wykop.pl/link/4591631/z-zaparkowanego-bmw-ulatnial-sie-gaz-pojazd-mial-zamontowana-domowa-butle/
Wszystko było spoko do momentu jak nie zajrzałem pod spód. Auto cale w rudej, znajomy załamany.
Co prawda nie są to jeszcze dziury ale całość do piaskowania i zabezpieczenia.
Wycena w warsztacie - 3500zl.
Sam do niedawna miałem 323F BJ z 2001. Auta nie da się zabić, ale z rdza
Jeśli ktoś piaskuje do gołego metalu, używa dobrych środków to cena w cale mnie nie dziwi.
To nie jest praca na 3 godziny i następny.
W którym salonie ?