WIELKI TEST WAHACZY. Oryginał za 1000 zł, a zamienniki - kontra PRASA...
Wielki test wahaczy - jaki jest na prawdę stosunek ceny do jakości? Porównam 6 tych samych wahaczy do jednego modelu auta, ale w różnych cenach i różnych producentów. Przedział cenowy na tej samej części jest duży - od 180zł do 1020zł. Jaki będzie wynik? Oglądajcie.
Baczy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 60
Komentarze (60)
najlepsze
To co ulega uszkodzeniu podczas używania tych części, to rozklejenie się tulei metalowo-gumowej oraz wyrobienie się panewki sworznia (często poprzedzone uszkodzeniem gumowej osłony).
Dlatego taki test siłowy to raczej ciekawostka, z której nie da się wywnioskować tego jak długo dana część posłuży i czy warta jest swojej ceny.
Testy trwałości takich elementów wymagają skomplikowanych urządzeń, odtwarzających całe spektrum obciążeń którym części są poddawane,
@TymRazemNieBedeBordo: jeżeli uderzasz bokiem i kołem to siła idzie na wahacz(e). Amortyzatory (kolumna MacPhersona) działają wertykalnie a nie horyzontalnie.
Dla mnie konkretną informacją byłoby przedstawanie po jakim czasie/przebiegu wyrobią się gumy w tulei i w sworzniu w konkretnym wahaczu. I bym wiedział, że można kupić wahacz za 200 zł, który wytrzyma 15 tys. km
"I mniejsza masa nieresorowana dla naszego pojazdu tym lepiej, tym mniej tak naprawdę kolokwialnie, całe zawieszenie dostaje w tyłek, dlatego że umówimy się wahacz jest w każdym samochodzie..."
Coooo??? WTF? jak nie wiesz jak to wyjaśnić to nie mów nic.
albo
"konstrukcja tego jest wahacza stosowana w różnych pojazdach typu Bentleyi większe i większe po prostu rozmiarami..."
Czy ktoś słucha tego żałosnego bełkotu.
Test z dupy, bo
Komentarz usunięty przez moderatora
Świetnie kolega to wyżej opisał
"....Test z dupy, bo takie testy to można sobie w buty wsadzić bo niszczą wahacz w sposób nie odwzorujący ich rzeczywistej pracy. Ocena sworzni i panewek, porażka. Ten człowiek niestety nie zna się się, a bardzo często mówi na zasadzie nie znam się a się wypowiem."
@MinisterPrawdy: wyglądają jak nowe xD