Witam Was.
To jest kontynuacja wykopu z dnia 11 lipca.
Wczoraj (18 lipca) po wielu ponagleniach Polo Market postanowił mi nareszcie odpisać. Przez całe 15 dni namęczyli się aby napisać mi coś takiego:
"Dzień dobry,
Bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji, jednak w SMSie była zawarta informacja, że promocja obowiązuje tylko w poniedziałek - podobnie jak na plakacie wywieszonym w sklepie. Bardzo nam przykro, że pracownik popełnił błąd i nie zdjął go we wtorek - jednak widniał na nim komunikat, że promocja zakończyła się dzień wcześniej.
Podkreślamy, że żaden z naszych pracowników nie miał złych intencji i było to zwyczajne niedopatrzenie. Sklep został o tej sprawie poinformowany oraz pouczony, m.in przez Kierownika Regionu. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje się nie powtórzyły i plakaty były ściągane na czas. Pozdrawiamy"
W pierwszej części tekstu mogę zrozumieć fakt, że terminem takimi "promocjami" informują przez SMS. Niestety rok temu zmieniłem numer telefonu, a z tego co pamiętam to często SMS na temat promocji nie dostawałem (przeważnie raz na miesiąc). Jednak co ma SMS do cenówki?
Natomiast w dalszych wypocinach już nie wiem o co chodzi. "... na plakacie wywieszonym w sklepie. Bardzo nam przykro, że pracownik popełnił błąd i nie zdjął go w czasie" - Co? Cena była na zamrażarce, przy produkcie. Na jakim plakacie? Nie zauważyłem żadnego plakatu. (To był wtorek, więc pewnie plakat zdjęli, ale nie cenówki z zamrażarki)
Odpisałem niestety bez odzewu do dziś (ponad 24 godzin)
Tak się nie prowadzi PR...
P.S. Teraz dostrzegłem, że i tak mnie nie przeprosili a tylko wyrażali dwukrotnie jak to im przykro.
Komentarze (82)
najlepsze
kwiiiiikierownik ma mnie przeprosic kwiiiiiiiiik kwiiiiiiiiik bo ogłosze to na wykop pl kwiiiiiiiiiiiiiiik
"Wtedy sklep przyznawał się do błędu i oferował dobra materialne..."
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
http://www.rp.pl/Konsumenci/303269983-Prawa-konsumentow-jak-powinna-byc-podana-cena.html
Ostatnio pan z jednej firmy rekrutacyjnej przez 5 maili się kłócił, że generalnie j---c RODO, bo oni są firma rekrutacyjną i maja prawo przetwarzać moje dane bez zgody bo jestem potencjalnym kandydatem i maja w tym interes prawny.
To jest dobre :)