TVP: Takie działania ze strony reklamodawców powinny zostać napiętnowane
Walentynkowa reklama firmy Swarovski Poland, producenta biżuterii pokazująca dwóch całujących się mężczyzn nie promuje zachowań gejowski i jest zgodna z dobrymi obyczajami - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Votum separatum to tej decyzji zgłosił jeden z członków KER, Andrzej Garapich z TVP.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 492
- Odpowiedz
Komentarze (492)
najlepsze
internet mówi, że Dmowski był prawdopodobnie gejem, wykop uczy i bawi!
1. Dlaczego te wszystkie homo żądają od nas praw, jak już i tak wolno im chodzić po ulicy, głosować, słodzić herbatę?
Oni nie chcą, żebyśmy dali im prawa, tylko przestali im ich
@olszus: To się już do de facto dzieje. Przyszłość jest dzisiaj. :V
No wiadomo!
Ja też na walentynki kupuje wszystkim moim kolegom prezenty, potem przytulam ich i daje im słodkie buziaki!
W końcu to moi koledzy i nic wiecej!
@who_cares82: ale jaka jest promocja? Przyjdź z kolegą to dostaniesz 2 produkty w cenie jednego?
Ja rozumiem, że pokazując piłkarza promuje się grę w piłkę nożną i ktoś zacznie oglądać, grać w piłkę. Ale czy pokazując gejów ktoś zacznie oglądać gejowskie porno albo zostanie gejem?
@ipkis123: Największy problem katolików. Boją się ilu spośród księży okaże się gejami kiedy stanie się coś takiego publicznie akceptowalne. Bo chyba już każdy zrozumiał ze homoseksualizm nie jest chorobą zaraźliwą.
Islam nam nie jest potrzebny, mamy własnych oszołomów i fanatyków religijnych.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora