TVP: Takie działania ze strony reklamodawców powinny zostać napiętnowane
Walentynkowa reklama firmy Swarovski Poland, producenta biżuterii pokazująca dwóch całujących się mężczyzn nie promuje zachowań gejowski i jest zgodna z dobrymi obyczajami - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Votum separatum to tej decyzji zgłosił jeden z członków KER, Andrzej Garapich z TVP.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 492
Komentarze (492)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Spisek korporacji farmaceutycznych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Promować styl życia który prowadzi do rożnego rodzaju chorób, i sprzedawać na to lekarstwo. Wszystko pod płaszczykiem tolerancji
Komentarz usunięty przez moderatora
Co
Absolutnie się z tym zgadzam.
Z drugiej strony warto przypomnieć, że zamawianie "pięciu piw" też nie jest niestosowne. Tak więc ten tego... chętnie bym obejrzał reakcję KER na taką promocję Heinekena czy Argusa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
(xD)
to czy byłby taki ból dupy pseudo prawicy xD
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
I tak będę jej unikał
To zupełnie naturalny odruch obrzydzenia. Tak jak na widok kupy, albo zdechłego zwierza, śmierdzącej padliny na poboczu drogi.
Ewentualnie użyj rozumu.
Jeśli takie fotki dla Rady Etyki Reklamy nie kojarzą się z zachowaniami gejowskimi, a są dobrym obyczajem, to pytanie, co musieliby robić dwaj faceci, by to towarzystwo uznało, że to zachowania promujące homoseksualizm?
Z czego wynika takie głosowanie? Z indoktrynacji w czasie nauki na zachodzie, małpowania tamtejszych "standardów", obaw, że
Dobrze znany historyczny przykład związku pomiędzy homoseksualizmem a pedofilią znajdujemy w starożytnej Grecji. Grecka mitologia jest przeniknięta opowiadaniami o pedofilii,