@W8inG4DeatH: Pierwsza rzeczowa odpowiedź na wykopie. Moim zdaniem samoloty latają coraz wyżej (mniejsze opory powietrza itp) więc z wysokości wyszłaby prawda na jaw co do "kulistości" ziemi.
@W8inG4DeatH: @corrino: @dajitemka: a myślicie, że po co stewardessy tłumaczą te wszystkie zasady bezpieczeństwa, proponują napoje i jedzenie? Robią to w kluczowych momentach, gdy przez okno widać płaską ziemię. Odwracają uwagę pasażerów.
Nie - to będzie koszmar. Ryanair i inne tanie linie będą tam wyświetlać same reklamy, siedzenia nie będą szersze tylko upchną jeszcze jeden rząd, i nie będzie to ani trochę tańsze dla pasażera.
@Scharnvirk: Jakie siedzenia ? Poustanawiają pasażerów na stojąco jak w autobusie miejskim w godzinie szczytu. I faktycznie będzie "w cenie PKS do Radomia".
@szpako1: problem nie leży w materiałach tylko w ludziach. Można zobaczyć na yt jak ludzie reagują wchodząc na szklany most a co mówić gdyby nagle zniknęła im podłoga spod nóg na wysokości 10k metrów. To siedzi w głowach.
W nowym Boeingu 777-300ER okna zostały zastąpione przez ekrany, które dzięki kamerom światłowodowym będą mogły wyświetlać widok z zewnątrz bez różnic dostrzegalnych gołym okiem.
@bizn: Zdradź mi proszę co takiego ciekawego widać przez okna w metrze, że ścisnięci jak sardynki ludzie tak bardzo ich potrzebują? Mam rozumieć, że okna w metrze sprawiają, że ludzie nie czują się jak w metalowej puszcze?
Komentarze (172)
najlepsze
zamiast okien - reklamy.
Oby to nie przeszło.
I faktycznie będzie "w cenie PKS do Radomia".
źródło: comment_MXkGxlW2eIcH0w32ry4oeNDzt6vnNjVy.jpg
Pobierzźródło: comment_vCKHCOzHVWxTkVsxojQCeNU3uSr5AVXU.jpg
PobierzLecisz sobie, a tu Ci podloga znika.
Co za bzdura.
czyli okna stanowią połowę masy samolotu?
@zly_wuj: Gdyby tak było, to już dawno latałyby samoloty bez okien.
Myślę że rezygnując z okien można zaoszczędzić 50% ich masy a w tłumaczeniu jest błąd.