Zamknięcie Okęcia to sabotaż
Uruchomiony został formalnie ten kontrowersyjny projekt, który idzie w poprzek interesom Warszawy. I nie chodzi tu tylko o wygodę mieszkańców, ale o ambicje polskiej stolicy, która chce stać się finansowym i biznesowych centrum Europy Środkowo-Wschodniej. I ma na to spore szanse.
wigr z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 172
- Odpowiedz
Komentarze (172)
najlepsze
CPK to jedna wielka niewiadoma. Dodatkowo zablokuje inwestycje w inne porty lotnicze. Potem okaże się, że CPK to niewypał, a inne porty są zaniedbane. Nie wygląda to dobrze.
- Okręcie 15
- Modil
zgadzam się, że okęcie to największa zaleta Warszawy dla biznesu. i to nie tylko dla tych przylatujących ale i wylatujących.
w jakim celu ma byc to CPL budowane - bo jeli jako lotnisko przesiadkowe tylko to tą rolę może pełnić Radom. tylko że nikt tam nie lata bo tam nic nie ma. z z CPLem będzie to samo.
a
Poza tym po wała lotnisko jeżeli nie ma bardzo dobrej infrastruktury żeby tam dojechać? Kolej to jedna sprawa, ale imo ważniejsza jest droga.
Niech sobie budują, ale Okęcie niech zostawia w spokoju. Co najwyżej redukcja lotów Okęcia względem cpk. Ale nie zamknięcie. To jak sabotaż!
@Adolf-Kitler: dokladnie tak, juz teraz tam jest potrzeba rozbudowy terminala bo ludzie na ziemi siedza. ale ci idioci musza miec swoj polityczny projekt i modlin pod znakiem zapytania... finansowania na drugi pas jak nie bylo tak nie ma w tej sytuacji szanse marne. drogi kolowania wymagaja remontu... czesc zamknieta...
to czas trwania dojazdu byby podobny, "
dojazd z okecia do centrum nawet lichą namiastka skytraina z bangkoku po linii zwirki i wigury, filtry, centralny, metro centrum to pewnie jakies 7 minut by bylo... odbicie metra z wilanowskiej na okecie ze stacja pod mordorem by rozwiazalo takze pare problemow...