@heeidi wyobrazasz sobie postawienie 40 tysiecy km ogrodzenia ktore zara zostanie podziurawione przez ludzi i przestanie spelniac swoje zadania? Pomysl ile by to kosztowalo.
#!$%@? mać, chwilę temu zastanawiałem się czy w każdej epoce czy nawet dekadzie było coś tak idiotycznego że nie chciało się wierzyć że istnieje, a teraz widzę to. Ponownie chwilę się zastanowiłem i wiem, że jest to zdecydowanie najwyższa forma zidiocenia.
@jurabos: Czyżbyś był również wybitnym zoopsychologiem tak jak pani profesor, która ten system opracowała?
Badania prowadzone przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego wyraźnie wskazują nam na spadek kolizji ze zwierzyną na tej linii. System jest całkowicie polski, instalujemy go w niewielkich słupkach co 70 metrów przy torach naprzemiennie po jednej lub drugiej stronie toru. Bazuje on na naturalnych mechanizmach instynktu zwierzęcia i emituje dźwięki przed zbliżaniem się pociągu. Zostały one opracowane przez
PKP Intercity, PKP Cargo, PKP Przewozy Regionalne, PKP Prawy Tor, PKP Lewy Tor, PKP CośTamJeszcze, to wszystko firmy państwowe. Prawdopodobnie jakiś cwaniak zlecił innemu cwaniakowi przeprowadzenie badań, które dowiodły nieskuteczności odstraszania zwierząt przez hałas pociągu. Oczywiście za te badania (nastawione na potwierdzenie przyjętej tezy), zapłaciło państwo. Później już poszło z górki. Ustawiony przetarg, zamówienie publiczne, wykonanie, kasa do kieszeni cwaniaka. ( ͡$ ͜ʖ͡$)
@zbiff: Widać po minusach, że piszesz głupoty po prostu...
Projekt wykonali leśniczy, którzy robili badania i faktycznie ten system świetnie się sprawdzał na terenach migracyjnych większych ssaków i przez to wykonali to na kolei, żeby ograniczyć straty finansowe i czasowe, które ponosiła przez wypadki związane ze zwierzętami...
Ps: Przewozy regionalne od kilku dobrych lat już nie są pod szyldem PKP.
I dobra kasa do kieszeni poszła. Był bym w stanie to zrozumieć gdyby chodziło o jakieś pośpieszne pendolino etc. Ale tutaj? Ten pociąg jedzie z 60 na godzinę to i słonia by przepchnął bez strat włąsnych.
@ElCidX: Wystarczy, że uderzy taką sarnę i rozerwie przewody powietrzne. A potem mądre wykopki jak zwykle hurr pociągi się spóźniajo durr PKP debile. Wyżej masz @Ziner maszynistę, to się dowiedz.
@ElCidX: Wiesz o tym, że po torach nie jeżdżą tylko pociągi towarowe? Tory w borach dolnośląskich były jednymi z pierwszym modernizowanych torów w kraju po wejściu Polski do UE i na tej linii od Wrocławia do Węglińca dla przejazdów pasażerskich prędkość maksymalna wynosi 160km/h. Można też byłoby się zastanawiać nad tym czy chodzi o trase z Legnicy do Żagania, gdzie bodajże też występują Bory Dolnośląskie, ale biorąc pod uwagę pociągi jeżdżące
Komentarze (162)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ponownie chwilę się zastanowiłem i wiem, że jest to zdecydowanie najwyższa forma zidiocenia.
Projekt wykonali leśniczy, którzy robili badania i faktycznie ten system świetnie się sprawdzał na terenach migracyjnych większych ssaków i przez to wykonali to na kolei, żeby ograniczyć straty finansowe i czasowe, które ponosiła przez wypadki związane ze zwierzętami...
Ps: Przewozy regionalne od kilku dobrych lat już nie są pod szyldem PKP.
Był bym w stanie to zrozumieć gdyby chodziło o jakieś pośpieszne pendolino etc.
Ale tutaj? Ten pociąg jedzie z 60 na godzinę to i słonia by przepchnął bez strat włąsnych.