Czyli że jednak to wina Ubera?
TLDR; Facet tłumaczy, że wygląda na to, że marketing chce zamieść sprawę pod dywan, bo: samochód miał wg specyfikacji LIDAR i RADAR . Oznacza to, że wszystkie te trzy systemy (łącznie z kamerą) zawiodły w wykryciu pieszego
etimeel z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 162
- Odpowiedz
Komentarze (162)
najlepsze
@etimeel: faktycznie tam jest DUŻO więcej światła niż pokazuje ta fatalna kamerka Ubera:
1) Tam NIE jest tak ciemno. Ten film prawdopodobnie pochodzi z taniego dachcamu, służy do monitoringu i nie jest częścią systemu autonomicznej jazdy.
W takich kamerach, w nocy, widać bardzo słabo i nie oddają rzeczywistych możliwości postrzegania.
To jest oświetlona latarniami ulica na której sądzę że bez problemu było pieszą widać przez cały czas przechodzenia.
Bliższe rzeczywistości są pewnie zdjęcia wykonane
@hellfirehe: Pewnie działał, pewnie nawet dane gdzieś tam się w jakimś potoku przetwarzania pojawiły... I ty pojawia się mój ulubiony problem - czy naprawdę uważamy że każdy może być programistą. Kiedy nieobsłużony wyjątek kończy się najwyżej brzydką wiadomością na ekranie - możemy to zazwyczaj zaakceptować. Niestety błędy w oprogramowaniu potrafią zabijać. Marne umiejętności programistyczne, słabe (lub brak) testów i
Raczej chodzi tutaj o niezawodnośc, a nie o featury.
Druga sprawa to dlaczego operator gapi sie w monitor zamiast kontrolować otoczenie?
@sopelas: w sensie zajeżdżać drogę, hamować do zera na ekspresówce czy nie używać kierunków?
Volvo chroni elegancko tylko nie podczas testów #pdk
W sumie tyle starań a teraz zdjęcie tego bezpiecznego auta w kontekście historycznego wypadku zostanie pokazane wszędzie na świecie
https://www.wykop.pl/link/4208033/marketingowy-majstersztyk-volvo/