Czyli że jednak to wina Ubera?
TLDR; Facet tłumaczy, że wygląda na to, że marketing chce zamieść sprawę pod dywan, bo: samochód miał wg specyfikacji LIDAR i RADAR . Oznacza to, że wszystkie te trzy systemy (łącznie z kamerą) zawiodły w wykryciu pieszego
etimeel z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 162
Komentarze (162)
najlepsze
@Balzat: a jaka jest średnia prędkość pieszego w rowerem, przeprowadzającego rower przez krawężnik?
Prędkośc bardzo szybkiego marszu to 7kph, prędkość spokojnego marszu to 4kph. Prędkość marszu z rowerem... 3kph? 3kph to 0,83m/s.
Tam są 4 pasy, ona przeszła przez 3,5 pasa - odległość ok. 12m. Daje to ok 14,5s a nie 3s
@Balzat: wielu rzeczy na drodze nie powinno być:
- dziur
- przewróconych drzew
- porzuconych koszy na śmieci
- zepsutych pojazdów
- zwierząt
- dzieci bez opieki
Czy twoje słowa są usprawiedliwieniem tego, że Pojazdy Autonomiczne będą taranować wszystko to, czego nie powinno być na drodze?!
Logika działania Pojazdu Autonomicznego zakłada pojawienie się pieszego - więc pojazd powinien być przygotowany.
Jedyne, czego NIE POWINNO tam być,
Sęk w tym, że dla "robota" te ograniczenia, przy czynności jaką jest prowadzenie pojazdu, są potencjalnie znacznie mniejsze, tylko nie wykorzystujemy jeszcze pełnego potencjału tej technologii.
Za 10-20 lat autonomiczne samochody będą bezpiecznie transportować ludzi na całym świecie, a sceptycy będą cichnąć z każdym dniem - coraz mniej będzie głosów
Komentarz usunięty przez moderatora
@Hound @kar-tofel: warto zaznaczyć że przeszła a nie przebiegła. A dodatkowo człowiek mógłby ją zauważyć (kamera ma mniejszą czułość niż ludzkie oko)