Uruchomienie silników, kołowanie i start
Wideo przedstawia z komentarzem i widokiem na wyświetlacze początkową część lotu od wypychania do momentu schowania klap po starcie.
MaddoxX1911 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 89
- Odpowiedz
Wideo przedstawia z komentarzem i widokiem na wyświetlacze początkową część lotu od wypychania do momentu schowania klap po starcie.
MaddoxX1911 z
Komentarze (89)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
nie wiem kto minusuje etc ale w wypowiedzi kapitana nie ma błędu. To jest nadinterpretacja tego co zostało powiedziane. Dodatkowa maska w pierwszej kolejności przysługuje niemowlęciu a nie np. innemu dziecku które przyszło z innego rzędu i usiadło na kolanach u matki znajdującej się w tym uprzywilejowanym miejscu albo przypadkowemu pasażerowi który wracał np z WC i w chwili usłyszenia komunikatu znalazł się przy takowym rzędzie. W tej wypowiedzi
Komentarz usunięty przez moderatora
"For traffic reasons a controller may consider it necessary for an aircraft
to take off
1. w pewnym momencie nie mozesz sie zatrzymac
2. duzo paliwa == duzo ognia, jak rowniez ciezki samolot (wroce do tego dalej)
3. mozesz startowac z lotniska na ktorym jestes pierwszy raz a widocznosc moze byc slaba.
4. moze mocy nie wystarczyc w niektorych przypadkach, a samoloty nie maja
wiec awaria wystapi dopiero jak juz sie nie da zatrzymac na pasie (a to sie przewaznie zle konczy)
Part-CAT - https://www.easa.europa.eu/sites/default/files/dfu/Annex%20to%20ED%20Decision%202012-018-R.pdf
AMC1 CAT.GEN.MPA.140 Portable electronic devices
(c) Restrictions on the use of PEDs in the flight compartment
Due to the higher risk of interference and potential for distracting crew from their
duties, PEDs should not be used in the flight compartment. However,
praktycznie - nie da sie bo nie ma sygnalu juz kilkaset metrow nad ziemia (nadajniki nie nadaja w gore bo to w wiekszosci przypadkow zmarnowana moc)
teoretycznie - zalezy od operatora (ryanair chocby zabrania uzywania jakichkolwiek wlasnych urzadzen elektronicznych) - jesli to prywatny samolot robisz co chcesz - chociaz jest tez nadrzedny przepis ze nic wolno robic nic zwiazanego z lotem podczas krytycznych faz lotu
https://www.wykop.pl/link/4222193/uruchomienie-silnikow-kolowanie-i-start-z-komentarzem-i/
Żeby powstała jakaś merytoryczna dyskusja, najpierw musi być merytoryczne pytanie. A Twoje jest nonsensowne, bo autor filmu ani nie biega z kamerą, ani się szczególnie nie zajmuję samymi kamerami. Ot, on sprawdza checklisty, a kamera nagrywa w tle.
Takie szybkie pytanko: będziesz postulował mandaty dla kierowców nagrywających przebieg jazdy? Bo to dokładnie taka sama sytuacja.