Sieć Dino rośnie szybciej niż Biedronka.
Biedronka czuje na plecach oddech konkurencji. W siłę rośnie sieć Dino, która tempem otwierania nowych sklepów i wzrostu sprzedaży zawstydza lidera rynku. W ubiegłym roku Polacy zostawili w marketach Dino blisko 4,5 mld zł.
Vader-Poland z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 112
Komentarze (112)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@Nefalem: potwierdzam,ich model biznesowy to miasteczka które są za małe na biedy albo wioski które mają dobre połączenia do innych osad.
Komentarz usunięty przez moderatora
Jak dla mnie taki typowy dawny sklep osiedlowy, targetowany pod emeryta. W głupim warzywniaku obok kobita ma wegańsko-hipsterskie fit soczki, jajka z kurnika
W tych mniejszych też na szczęście zaczęli dochodzić w końcu do wniosku (przynajmniej u mnie w mieście) że taki burdel tylko zniechęca klientów i jak sensownie rozłożą towar po sklepie to nie ma takiego chlewu, coraz więcej ustawiają takich wyższych tymczasowych "półek kartonowych"