Tiry na tory w nieco innym wydaniu, czyli amerykański Roadrailer
Fostoria, Ohio i przejazd składu towarowego w systemie intermodalnym, gdzie zamiast naczepy jechać na platformie, to są osadzone na wózkach, które łączą poszczególne naczepy w całość.
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 92
- Odpowiedz
Komentarze (92)
najlepsze
nie mówiąc już o ładowaniu bokiem, górą itp
Spoko rozwiązanie, sam jestem zdziwiony że te konstrukcje to wytrzymują
Są też kontenery ładowane z góry i z boku:]
Zakładając awarie/konserwację i pewien bufor zapasowy w terminalu potrzebowalibyśmy mieć nie 150 nowych składów, ale co najmniej 200-250.
I jeszcze całkowicie nowy szlak kolejowy przez całą Polskę, bo na istniejących nie ma miejsca na 150 dodatkowych pociągów towarowych. Chyba, że kilka tysięcy tirów stawiamy na tory, a jednocześnie uziemiamy pociągi pasażerskie i pasażerów lokujemy w tysiącach
Żaden kraj nie ma infrastruktury kolejowej mogącej nagle dziennie przyjąć setki wleczących się pociągów we wszystkich kierunkach i na wszystkich torowiskach.
Jednak
https://www.google.pl/maps/@41.1540052,-83.4070832,3a,65.3y,17.37h,67.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3lLuVGEkVw0NV_koBazNQw!2e0!7i13312!8i6656
Komentarz usunięty przez moderatora