Jak nie zabić pieszego na drodze nocą? Zaawansowany system ochrony w BMW serii 7
Gdyby przeciętny Kowalski był bogatszy i stać byłoby go na samochód z taką technologią, to pewnie nie czytalibyśmy o kolejnych rekordach zabitych pieszych
tomasz_niechaj z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 277
Komentarze (277)
najlepsze
1) BMW kto w bmw 7 jedzie przepisowo w terenie zabudowanym czy poza?!! #!$%@? nikt kto takie auto posiada. wiec system gówno da przy większej prędkości.
2) Miganie świateł poroniony pomysł. Pieszy stojący na pasach zazwyczaj odczyta to jako poinformowanie aby wejść na pasy.
3) jestem ciekaw czy użytkownicy tego systemu też by piali z zachwytem gdyby system z automatu zwalniał jeśli wykryje pieszego na poboczu.
4) kamera infrared jak
2. Nawet jeśli, to masz wówczas wystarczająco dużo czasu, by się zatrzymać.
3. Ale nie zwalnia, więc w czym problem?
https://www.youtube.com/watch?v=dRKrZW6yX14
W BMW i Volvo to pseudo wycinanie tak świetnie działa że oślepiasz wszystkich z przodu tak czy siak.
Za jazdę na długich powinny sypać się mandaty.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
A czym różni się stary szpachlowany złom od fury za pół bańki podczas spotkania z pieszym? O ile jest większa szansa na przeżycie przy prędkości 50km/h? 5%?
gdyby przeciętny Kowalski miał olej w głowie i swoje "hehe trzeba #!$%@?ć" zachował na autostrady i ekspresówki, a w terenie zabudowanym jeździł zgodnie z przepisami, to nie czytalibyśmy o kolejnych rekordach zabitych pieszych. Bogactwo nie daje rozumu i rozwagi na drodze, te można mieć za darmo, ale to jedne