Co stało się z marką CPN?
CPN – jedna z najpopularniejszych marek w powojennej Polsce, do dziś jest synonimem stacji benzynowej. Orlen analizuje sens jej reaktywacji. CPN mógłby uzupełniać jego ofertę, zastępując zamykane stacje Bliska
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 181
- Odpowiedz
Komentarze (181)
najlepsze
Dobrze prawisz, oby tylko "zł" nie zmieniło się na "eur"..
Odwrotnie. CPN mógłby być marką premium i kosić frajerów za nostalgię
@rikiMartin: otóż to, zawsze jak temat się pojawia, to zastanawiałem się czemu Orlen nie wykorzystał tej marki. Raz, ze do tej pory funkcjonuje w społeczeństwie (co świadczy o jej mocnym zakorzenieniu), a dwa miała naprawdę dobre i pomysłowe logo...
Jakos tak się zakodowalo w glowie ze przez lata nie potrafię przejsc na inną nazwę jeśli chodzi o CPNy