Pojazd by wytrzymał obciążenie załadowanego betonu ale nie wytrzymał samego załadunku, gdy beton był wlewany z dużej wysokości i jego rozpędzona grawitacją masa zrobiła dziurę.
@umbelebabla: Kiedyś w szkołach był nawet przedmiot "podstawy betoniarstwa". Na studiach był profil betoniarski. Teraz nic nie ma i lejo betony na busy i dziury robio.
Jako jeden z betonowych ludzi powiem wam, z jest tu spora wina betoniarni. Non stop ładujemy na takie busy z reguły 1m3, kamikadze biorą 1.5m3. (1m3 betonu 2-2.5tony).
Tylko robi się to inaczej. Najpierw do gruszki, wtedy z gruszki na busa, lub opcja druga ładujemy na "loading shovel" (ładowarka do żwiru, taka jak w kamieniołomach) i z niej na busa.
Nikt normalny nie zrzuca prosto na busa, bo beton często ma tendencję
£10/h za pierwsze 40h na tydzień, wszystko powyżej - £15, sobota £15/h, niedziela £20/h, nocka £20h plus £25 za każdą noc. Do tego bonus za utrzymanie ciężarówki w normalnym stanie £100 tygodniowo
Z tego co wiem, to batcher u nas ma około £32k-£35k na rok, ale za 55h tygodniowo. Powyżej 55h nadgodziny £15/h
@anteniarz: 1 czy 2 metry wozi się normalnie ciężarówką. Robiłem kanał w garażu i miałem do wyboru zamówić beton lub za praktycznie te same pieniądze stać przy betoniarce cały dzień. Przyjechał pan, wykiprował kleksa na starą płytę osb i po godzinie jazdy taczką kanał był zalany. Taniej, szybciej i dużo lepszej jakości beton.
Normalnie to się nazywa Węzeł betoniarski / Wytwórnia betonu towarowego. A ten "mieszacz" to operator wytwórni.
Nie wiem jakie macie wyobrażenie bo tej pracy ale na dość nowym węźle jest to głównie siedzenie przed komputerem. Do 2 godzin fizycznej pracy. I niekoniecznie trzeba chodzić u€3@=ym w betonie.
Dlaczego to problem zrobić klasę C25/30? Żaden. Kupujesz odpowiednie kruszywo... Do takiej klasy nic specjalnego... Zwykły płukany żwir i piasek. Żadnych plastyfikatorow nie potrzeba. Bardziej
Komentarze (89)
najlepsze
Non stop ładujemy na takie busy z reguły 1m3, kamikadze biorą 1.5m3. (1m3 betonu 2-2.5tony).
Tylko robi się to inaczej.
Najpierw do gruszki, wtedy z gruszki na busa, lub opcja druga ładujemy na "loading shovel" (ładowarka do żwiru, taka jak w kamieniołomach) i z niej na busa.
Nikt normalny nie zrzuca prosto na busa, bo beton często ma tendencję
Ja akurat jestem kierowcą gruszki.
£10/h za pierwsze 40h na tydzień,
wszystko powyżej - £15,
sobota £15/h,
niedziela £20/h,
nocka £20h plus £25 za każdą noc.
Do tego bonus za utrzymanie ciężarówki w normalnym stanie £100 tygodniowo
Z tego co wiem, to batcher u nas ma około £32k-£35k na rok, ale za 55h tygodniowo. Powyżej 55h nadgodziny £15/h
Nie wiem jakie macie wyobrażenie bo tej pracy ale na dość nowym węźle jest to głównie siedzenie przed komputerem. Do 2 godzin fizycznej pracy. I niekoniecznie trzeba chodzić u€3@=ym w betonie.
Dlaczego to problem zrobić klasę C25/30? Żaden. Kupujesz odpowiednie kruszywo... Do takiej klasy nic specjalnego... Zwykły płukany żwir i piasek. Żadnych plastyfikatorow nie potrzeba. Bardziej