Tesla domowej roboty? Tomek Atomek przerobił fiata 126p na auto elektryczne
Elektrotechniką interesuje się od przedszkola. W tym roku swoją fascynację prądem przekuł w coś bardzo konkretnego - zelektryfikował fiata 126p.
Hermes z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 98
Elektrotechniką interesuje się od przedszkola. W tym roku swoją fascynację prądem przekuł w coś bardzo konkretnego - zelektryfikował fiata 126p.
Hermes z
Komentarze (98)
najlepsze
Facet powinien zostać politykiem, odpowiadając tak na pytania.
@Mibars: Czyli technologicznie okolice początku XX wieku.
Pewnie to zwykły przemysłowy silnik, który: ma taki a nie inny zakres obrotów, więc:
- nie trzeba dedykowanego reduktora
- mechanizm różnicowy już pasuje,
- można metoda prób i błędów dopasować sobie przełożenie.
- rozruch także łagodniejszy dla instalacji jak się zredukuje bieg.
Więc odpowiadam na pytanie: Jest łatwiej.
1) gość to ZŁOŻYŁ sam, a nie skonstruował czy zaprojektował. Wszystkie elementy kupił gotowe, a adapter do silnika do założenia na skrzynie musiał dać do wykonania na maszynie, chyba że jest tokarzem. Pisanie, że zaprojektował flanszę to troche popuszczenie wyobraźni, przykładasz czystą kartke do skrzyni od strony montażu silnika, odrysowujesz obrys, wysyłasz do zrobienia, koniec. Plus instalacja
Ponad 100 km/h w samochodzie elektrycznym (1899)
120 lat temu skazano pierwszego pijanego kierowcę
Komentarz usunięty przez moderatora
@proce55or: To trochę pooglądasz, bo gość ma masę ciekawych filmików.
Czyli wysiłek ogromny a efekt mizerny i to
tytuł nie jest click-baitem, wszystko opisane, i najważniejsze: udało się zarejestrować.