@shooter: Przeprowadził matchmoving wideo, odtworzył geometrię muru w 3d i nałożył na nią teksturę wideo nagraną z jakiejś zmodyfikowanej wersji Mario. Wyrenderował obraz z mapą przeźroczystości w odpowiednich miejscach (tam gdzie jest tło w grze) i złożył wszystko do kupy w programie do compositingu.
Mnie bardziej niż wykonanie której jest niezłe, zachwyca pomysł, który jest genialny!
@matiusmm: Ja nie wiem skąd bierze się takie określenie. Choćby np. to że wystarczy coś na tyle osiągnąć by pozostać w pamięci przez co niby tam żyć wiecznie. Jednak zapominają iż wszechświat ma swój koniec, prawdziwy koniec końców. A to stanie się szybciej niż wieczność co jest oczywiste.
Zauważyliście, że od niedawna jest "moda" na Mario? Wcześniej tego nie było, a teraz znów inspiruje innych... Kankany, piosenki, dzwonki a teraz to. Pozostaje tylko się cieszyć
@niemogewtouwierzyc: Mario jest taki krótki jak się idzie wszystkimi możliwymi skrótami (których jest sporo). Wtedy zamiast 32 poziomów przechodzisz niecałe 8.
@niemogewtouwierzyc: Dude to jest gra z 83 roku (wydana w USA w 86) i to dołączana za free do konsoli więc czego ty się spodziewałeś... Jak chcesz dłuższej gry to zagraj w późniejsze części. Na przykład ukończenie na 100% takiego Super Mario Galaxy 2 które wyszło na "casualowe" Wii zajmuje ponad 30-40 godzin :P
Komentarze (53)
najlepsze
Mnie bardziej niż wykonanie której jest niezłe, zachwyca pomysł, który jest genialny!
Znajdziesz je tutaj - http://themushroomkingdom.net/smb_breakdown.shtml#levels .
Było już w jakimś wcześniejszym wykopie.
Mario zawsze jest i będzie nieśmiertelne