74 Solarisy dla Dusseldorfu. Plus 40 w opcji
20 października 2017 r. Rada Nadzorcza spółki Rheinbahn dała zielone światło dla zakupu 74 szt. niskopodłogowych autobusów przegubowych Solaris Urbino 18 z silnikami diesla Euro 6. W ramach prawa opcji przewidziano zakup 40. kolejnych pojazdów tego typu. Dołączą do już eksploatowanych 80 Solarisów.
Baron_Al_von_PuciPusia z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 70
Komentarze (70)
najlepsze
@Unifokalizacja: Nie, silniki kupują u zachodnich producentów.
Ya yebe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1) MAN D0826LOH17 (niemiecki)
2) Cummins ISB6.7EV 225B (amerykański)
3) DAF PR183 (holenderski)
4) Cummins ISB6.7E5 250B (amerykański)
5) Cummins ISBe4 250B (amerykański)
6) Cummins ISB6.7E5 285B (amerykański)
7) MAN D0836LOH70 (niemiecki)
8) DAF PR228 (holenderski)
9) DAF PR265 (holenderski)
10) MAN D0826LOH02 (niemiecki)
11) DAF PE228 (holenderski)
12) Iveco F2BE0642A (CNG) (włoski)
13) MAN E2876LUH02 (CNG) (niemiecki)
14) Cummins ISLG 320 (CNG) (amerykański)
"74 nowe autobusy dla lepszego powietrza w Düsseldorfie i calym regionie" - i kupili diesle...
@bidzej: To są diesle z Euro 6, czyli np. w porównaniu z normą Euro 1, emitują 20 razy mniej NOx, a PM (odpowiedzialne za smog) ponad 60 razy mniej. Nie ma żadnego błędu w tym tytule ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ile znacie producentów oem z automotive którzy sami produkują większość komponentów? I jak to robią że im się opłaca?
Komentarz usunięty przez moderatora