@Lemoniadowy_Joe: Honda Civic 5D w podstawowym wyposażeniu to 69tys. Type-R w podstawowym wyposażeniu to 146tys - no dużo chyba się nie pomyliłem z tym "cena razy dwa":P Za 116tys masz wersję na maksymalnym wypasie z prawie 200 konnym silnikiem i automatyczną skrzynią, czyli dalej ~30tys taniej niż Type-R, więc to może ona jest tą 1/3 tańsza od PODSTAWOWEGO Type-R.
Także jak dalej twierdzisz, że bredzę, to polecam stronę Hondy i
No i takim oto sposobem 1:30 reklamy kosztowało więcej niż niskobudżetowy pełnometrażowy Polski film.
Czy się wspina na wyżyny? Nie, reklama jest pod względem scenariusza czymś co się nazywa w branży "kanapka bez masła". Wygląda jak kanapka, chrupie jak kanapka, ale nie smakuje jak kanapka. Mamy kilka historii które coś pokazują, ale po chwili się okazuje że to efekty specjalne. Buduje to u widza zachwyt który po chwili znika poprzez powiedzenie mu
Jeżdżę Accordem Tourer z 2007r 2.0 benzyna bez gazu. Wcześniej miałem E46 320D. Nigdy już nie kupię innego auta niż Honda. Ludzie muszą zrozumieć że Honda #!$%@? tylko umieć jeździć, np. podczas wyprzedzania 100km/h na 2 biegu, czego nie wytłumaczy się funbojom tdików. To nie jest zarzynanie auta tylko predyspozycje i-VTEC, Chcesz nie słyszeć silnika i mieć limuzynę to oscylujesz 1500-2500 RPM, chcesz #!$%@?ć lepiej niż tdikiem to wkręcasz od 4500RPM do
@kanarex: > Ludzie muszą zrozumieć że Honda #!$%@? tylko umieć jeździć
Przecież ten Accord do setki idzie w przeszło 10 sekund. Trochę kiepskie te #!$%@? xD E92 320d do setki idzie w 7,7 sek. Na dodatek z mocniejszej wersji Accorda programem co najwyżej 5km dołożysz, w e92 200km/400nm bez problemu, co daje już ~7 sek. do 100. Różnica przy 100kmh to jeden bieg, więc dużo czasu się nie traci ^^
Komentarze (120)
najlepsze
@Lemoniadowy_Joe: Honda Civic 5D w podstawowym wyposażeniu to 69tys. Type-R w podstawowym wyposażeniu to 146tys - no dużo chyba się nie pomyliłem z tym "cena razy dwa":P
Za 116tys masz wersję na maksymalnym wypasie z prawie 200 konnym silnikiem i automatyczną skrzynią, czyli dalej ~30tys taniej niż Type-R, więc to może ona jest tą 1/3 tańsza od PODSTAWOWEGO Type-R.
Także jak dalej twierdzisz, że bredzę, to polecam stronę Hondy i
Czy się wspina na wyżyny? Nie, reklama jest pod względem scenariusza czymś co się nazywa w branży "kanapka bez masła". Wygląda jak kanapka, chrupie jak kanapka, ale nie smakuje jak kanapka. Mamy kilka historii które coś pokazują, ale po chwili się okazuje że to efekty specjalne. Buduje to u widza zachwyt który po chwili znika poprzez powiedzenie mu
To już lepiej zrób dziecko siostrze. Będą mniejsze kłopoty.
Nigdy już nie kupię innego auta niż Honda. Ludzie muszą zrozumieć że Honda #!$%@? tylko umieć jeździć, np. podczas wyprzedzania 100km/h na 2 biegu, czego nie wytłumaczy się funbojom tdików. To nie jest zarzynanie auta tylko predyspozycje i-VTEC, Chcesz nie słyszeć silnika i mieć limuzynę to oscylujesz 1500-2500 RPM, chcesz #!$%@?ć lepiej niż tdikiem to wkręcasz od 4500RPM do
Przecież ten Accord do setki idzie w przeszło 10 sekund. Trochę kiepskie te #!$%@? xD E92 320d do setki idzie w 7,7 sek. Na dodatek z mocniejszej wersji Accorda programem co najwyżej 5km dołożysz, w e92 200km/400nm bez problemu, co daje już ~7 sek. do 100. Różnica przy 100kmh to jeden bieg, więc dużo czasu się nie traci ^^