Właśnie zobaczyłem na mirkoblogu wpis pewnego mirka:
I przypomniało mi się o mojej reklamacji w firmie Dancoal. Kupiłem ich produkt - grill jednorazowy, gdzie wystarczy podpalić podpałkę i całość sama się będzie paliła. Niestety, po podpaleniu podpałki wypaliła się ona całkowicie a węgiel nawet się nie żarzył. Opisałem całą sytuację, na co dostałem odpowiedź:
Po paru dniach kurier doręczył mi paczkę (a właściwie to nie doręczył, tylko sam ją odebrałem z miejsca gdzie ją zostawił - bo nie było mnie w domu):
Dość miłe zaskoczenie, oto co znajdowało się w paczce:
2x grill jednorazowy oraz 1x węgiel instant. Sam nie wiedziałem, że coś takiego istnieje jak "węgiel instant", gdzie wystarczy podpalić worek (jak go wącham pachnie jakąś podpałką) i gotowe - także fajne rozwiązanie. To tak w nawiązaniu do wpisu @
Stopa_Stefana :
https://www.wykop.pl/wpis/25012893/mireczki-pierwszy-raz-robie-grilla-dobrze-to-robie/ (pierwsze zdjęcie w moim wpisie to właśnie jego post)
Myślę, że można zrobić firmie mały wykop-efekt za wzorowe podejście do klienta (niech inne firmy mają przykład jak rozpatrywać reklamacje) i za produkt o którym pewnie większość z nas nie ma pojęcia :-) Oczywiście po wszystkim podziękowałem firmie:
Na co odpisali już typowo marketingowo:
Dzień dobry,
Bardzo nas cieszy Pana zadowolenie a opinia Naszych Klientów jest dla nas bardzo ważna.
Pragniemy poinformować, że wspomniany węgiel instant jest dostępny również w sieci handlowej Castorama.
Życzymy udanego grillowania ☺
Także w nawiązaniu do pierwszego zdjęcie @
Stopa_Stefana - tak, robisz to dobrze! :-)
Komentarze (299)
najlepsze
No i do marketu nie musiałem jechać, bo Pan
1. kup konto na wykop.pl
2. napisz ze dostales cos ZA DARMO, od firmy ktorej musiales cos reklamowac [xD, mi by sie nawet nie chcialo tracic czasu]
3. profit??
Podobnie dziala w przypadku oczerniania konkurencji
Komentarz usunięty przez moderatora