Właśnie zobaczyłem na mirkoblogu wpis pewnego mirka:
I przypomniało mi się o mojej reklamacji w firmie Dancoal. Kupiłem ich produkt - grill jednorazowy, gdzie wystarczy podpalić podpałkę i całość sama się będzie paliła. Niestety, po podpaleniu podpałki wypaliła się ona całkowicie a węgiel nawet się nie żarzył. Opisałem całą sytuację, na co dostałem odpowiedź:
Po paru dniach kurier doręczył mi paczkę (a właściwie to nie doręczył, tylko sam ją odebrałem z miejsca gdzie ją zostawił - bo nie było mnie w domu):
Dość miłe zaskoczenie, oto co znajdowało się w paczce:
2x grill jednorazowy oraz 1x węgiel instant. Sam nie wiedziałem, że coś takiego istnieje jak "węgiel instant", gdzie wystarczy podpalić worek (jak go wącham pachnie jakąś podpałką) i gotowe - także fajne rozwiązanie. To tak w nawiązaniu do wpisu @
Stopa_Stefana :
https://www.wykop.pl/wpis/25012893/mireczki-pierwszy-raz-robie-grilla-dobrze-to-robie/ (pierwsze zdjęcie w moim wpisie to właśnie jego post)
Myślę, że można zrobić firmie mały wykop-efekt za wzorowe podejście do klienta (niech inne firmy mają przykład jak rozpatrywać reklamacje) i za produkt o którym pewnie większość z nas nie ma pojęcia :-) Oczywiście po wszystkim podziękowałem firmie:
Na co odpisali już typowo marketingowo:
Dzień dobry,
Bardzo nas cieszy Pana zadowolenie a opinia Naszych Klientów jest dla nas bardzo ważna.
Pragniemy poinformować, że wspomniany węgiel instant jest dostępny również w sieci handlowej Castorama.
Życzymy udanego grillowania ☺
Także w nawiązaniu do pierwszego zdjęcie @
Stopa_Stefana - tak, robisz to dobrze! :-)
Komentarze (299)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora