Rządowa agencja sprawdza, czy mówimy „ziemniaki” czy „kartofle”. Za 150 tys. zł!
„Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz” - tak nazywa się ogólnopolska kampania, która ma zachęcić ludzi do jedzenia ziemniaków. Kampanię finansuje Fundusz Promocji Owoców i Warzyw działający w ramach Agencji Rynku Rolnego. Budżet na kampanię wynosi ponad 150 tys. zł!
Lokator87 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 50
Komentarze (50)
najlepsze
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Fundusz Promocji Owoców i Warzyw
Fundusz Promocji Mleka
Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego
Fundusz Promocji Mięsa Wołowego
Fundusz Promocji Mięsa Końskiego
Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego
Fundusz Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych
Fundusz Promocji Ryb
Tak realizował program Rodzina na Swoim PSL, teraz fundusze pewnie odzyskało PiS i dzierżyciele synekur dzielą się ze swoimi wasalami
źródło:
http://www.arr.gov.pl/data/01852/lista_czl_kz_fund.pdf
To jakby zrobić kampanie parz herbatę w zagotowanej wodzie z kranu, albo chodź zimą w czapce.
Na dodatek na świecie jest kilkaset odmian kartofli, a nikt do tej pory nie zadbał żeby w sklepie było napisane jaka to odmiana jest wystawiona.
Z jabłkami jest o tyle lepiej, że sklepy podpisują i to rozumiem.
Ale z drugiej strony
Promujemy ziemniaka, prosiaka, kurczaka, jablko itp itd. Ile ja mam tego zjesc?
Zwlaszcza ze promjja tez zdrowa diete. ;)
kiedy promowanie papieru do dupy lub najlepiej antyperspirantu - często ludzie płaczą że w autobusie jebje...
@lukdjy: Bo dużo ludzi w Polsce z ziemniaka żyje.