@Sodenz: Muszą być śluzy bo "cofka" na 2m to 20 węzłów w kanale. Duża prędkość, wąskie przejście i żaden statek nie da rady. A jak są śluzy i fundamenty to przęsła już to "groszowa" sprawa.
@Sodenz: Pytanie powinno brzmiec raczej- po cholere dwie nitki- w Holandii mają na takich kanałach po jednej i jakos kierowcy nie giną od czekania te kilka- kilkanascie minut az statek przeplynie, nawet na zatloczonych trasach. A tu nie dość że koszta przeprawy zapewne dużo ponad dwa razy wyższe, to jeszcze przepłyniecie kontenerowca bedzie niebezpieczna i kosztowna operacja logistyczna- nie taka prosta sprawa zatrzymać dużą jednostkę, a paliwo na ponowne przyspieszenie
To wszystko nie tak. Powinni puścić to w TV z tekstem, że przekop mierzei jest gotowy. Dopiero jak ludzie zaczęli by stwierdzać, że no chyba jednak ściema, to powinien wystąpić jakiś minister na konferencji prasowej i ogłosić, że tak naprawdę to jeszcze nic niema, ale on bardzo tego chce i to jest tylko wizualizacja.
Komentarze (188)
najlepsze
Zaufajcie mi jestem kołczem.