@shiverr: nie ma tam wolnobiegu - wszystko jest na sztywno połączone, gościu jest profesjonalistą więc takie wpinki dla niego to norma - nie oglądaj czasem jego innych filmów, bo też powiesz, że "się nie da" ( ͡°͜ʖ͡°)
Ludzie ogar, bo to co tu się czyta to jest straszne. :) Pedały mu się kręcą nie dlatego, że ma jakieś silniczki, tylko dlatego, że ten rower to ostre koło. Ostre koło to nie tylko miejskie pojazdy kurierów i hipsterów z brodami, ale też rowery wyścigowe na tor nie mające wolnobiegu. Ten model to Cinelli Vigorelli nazwany od legendarnego włoskiego toru kolarskiego. Koleżka w tej pozycji przyspiesza i wyprzedza resztę dlatego, że
Ciekawe jest to, że z optymalizacją aerodynamiczną samego roweru doszliśmy już chyba granicy możliwości w ramach obecnych przepisów. Jedyną rzeczą, w którą ciężko ingerować jest tak na prawdę sam kolarz. Owszem, można mu zakładać jakieś ultra kombinezony, wyprofilowane kaski, okulary czy buty, ale to niewiele.
Opory aerodynamiczne (mające największy udział ze wszystkich oporów) zwiększają się z kwadratem prędkości i zależą od powierzchni przedniej oraz tak zwanego współczynnika oporu aerodynamicznego cx. Przykładowo przeciętny
Komentarze (85)
najlepsze
Pedały mu się kręcą nie dlatego, że ma jakieś silniczki, tylko dlatego, że ten rower to ostre koło. Ostre koło to nie tylko miejskie pojazdy kurierów i hipsterów z brodami, ale też rowery wyścigowe na tor nie mające wolnobiegu. Ten model to Cinelli Vigorelli nazwany od legendarnego włoskiego toru kolarskiego.
Koleżka w tej pozycji przyspiesza i wyprzedza resztę dlatego, że
xD
Zabiera ze sobą tylko parę stalowych jajec.
Opory aerodynamiczne (mające największy udział ze wszystkich oporów) zwiększają się z kwadratem prędkości i zależą od powierzchni przedniej oraz tak zwanego współczynnika oporu aerodynamicznego cx. Przykładowo przeciętny