40 ml zł kary dla Cyfrowego Polsatu i Plusa za reklamy internetu "bez limitu"
Kampanie reklamowe Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu dotyczące oferty smartDOM i Power LTE wprowadzały w błąd - uznał UOKiK i nałożył kary na obie spółki w łącznej wysokości ponad 40 mln zł oraz nakazał emisję informacji o naruszeniu praw konsumentów w telewizji i publikację decyzji na...
- #
- #
- #
- 154
- Odpowiedz







Komentarze (154)
najlepsze
A tak na poważnie to należało im się, moi rodzice też już się przejechali na ich nieodmówieniach. W momencie podpisywania umowy wszystko pięknie wygląda, tylko później wychodzą "szczegóły", o których nikt nie wspomniał.
Jakoś inni operatorzy nie rozbijają ceny składowej łącza, powinni zostać zmuszeni do podawania pełnej kwoty.
I niech mi ktoś nie wylatuje, że jak się ma telefon to nie trzeba, no nie trzeba skoro w cenie za telefon
Schemat jest prosty: firma mało zarabia ? podwyższyć marże, oj odpływ klientów, no cóż ktoś to musi pokryć, przecież nie szef ze swojej dywidendy, podnieść jeszcze ceny i w ten sposób w ciągu 3 miesiecy widzę podwyżki o jakiechś 30%?