Piszesz, ze silnik ten sam co w E39, a potem piszesz, ze to jednak kiepska dwulitrowka, ktora porownales z zajebistym trzylitrowym dieslem. Najwiekszy blad to bylo katowanie starego diesla.
Miałem dwie E39 jedna w seryjnym zwieszeniu i druga w Mtechnick II obydwa nie do zdarcia na polskich drogach (mtech za twardawy na polsze) , a myślałem że będzie tragedia bo sie internetu naczytałem jakie to amelinowe złe zawieszenie.
Chodzi glos po wsi ze wielowahaczowe zawieszenie (tak czytalem te gownoburze ze na filmiku nie ma) jest po to zeby wiecej placic :)
Btw. Mam ar159 od 3 lat i 100kkm i wymienialem juz dwa razy oba przednie dolne wahacze i raz tylko tuleje (taniej ale podzialalo na trzy miesiace). Co robic,jak żyć?
@Akira: Kupic oryginalne wahacze a nie zamienniki. W 159 wszystkie zamienniki, nawet TRW, Magneti Marelli, Lemforder itp.są bardzo kiepskiej jakości. Jezeli szkoda Ci kasy, to lepiej zregenerowac stare wahacze na dobrych polskich czesciach. Wyzej wspomniane zamienniki sa chinskie, kiepskiej jakosci.
@Akira: To zalezy gdzie zrobisz. Generalnie moze trafiles na jakis badziew, ale regeneracja naprawde daje rade. Albo ewentualnie zmien mechanika, byc moze dokreca wahacze na podniesionym samochodzie, skoro wszystkie Ci tak ida. A TRW robi zupelnie onne czesci jako TRW a zupelnie inne jako Alfa Romeo made by TRW.
Komentarze (75)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.wykop.pl/wpis/19654865/wiecie-co-mija-rok-od-sprzedazy-mojego-e39-take-by/
Btw. Mam ar159 od 3 lat i 100kkm i wymienialem juz dwa razy oba przednie dolne wahacze i raz tylko tuleje (taniej ale podzialalo na trzy miesiace). Co robic,jak żyć?