PKO BP wydał 5 mln zł na promocję obligacji 500+. Zebrano niecały milion.
PKO Bank Polski jako agent emisyjny obligacji detalicznych wydał na promocję obligacji przeznaczonych dla beneficjentów programu „Rodzina 500 plus” ponad 5 mln zł brutto. Inwestycja nie okazała się jednak trafiona, wartość sprzedanych jak dotąd papierów wartościowych była ponad pięciokrotnie niższa.
P.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 106
Komentarze (106)
najlepsze
@jaclaw1951: No ale to jest naturalna sytuacja, jak nie trzeba pracować to po co pracować?
Dziwisz się? Bo ja nie...
Komentarz usunięty przez moderatora
kupowanie głosów wyborców za pieniądze ich własnych dzieci.
To nie na samo 500+ tylko na akumulację kasy z 500+ a to olbrzymia róźnica
Poproszę o szczegółowe wyliczenia jakie media pośredniczyły w tej kampanii reklamowej.
Komentarz usunięty przez moderatora
"