"bowiem autostrady wschód-zachód (A2 i A4) odpowiadały interesom naszych sąsiadów, a nie Polski." - ja #!$%@?ę, co za zryty beret. Akurat Polska korzystała n ajbardziej z tych ciągów, bo opanowaliśmy transport w Europie. A na innych i tak zarabiamy, bo są częsciwo płatne. Co mają Niemcy powiedzieć, skoro mają autostrady za free, a najwięszy biznes transportowy kręci Polska? Co za tępy, tępy, tępy spiskowy tępy łeb.
do budżetu trafiają opłaty za korzystanie z 260 kilometrów autostrad, pozostałe płatne odcinki(460 km)mają prywatnych zarządców i tam już nie zarabiamy.
@PajonkPafnucy: i ich nie remontujemy, budżetowi to wsio - no oprócz kar umownych, ale za to to powinien być sąd dla ówczesnych ministrów
Szmit powiedział, że poprzedni gabinet skupiał się na budowie dróg prowadzących z zachodu na wschód, co - jego zdaniem - odpowiadało interesom bardziej naszych sąsiadów a nie interesom RP.
Co trep. Za to puszczenie tych wszystkich TIRów drogami powiatowymi byłoby w interesie mieszkańców Polski.
Drogi wschód-zachód powstały najpierw, żeby odciążyć najbardziej oblegany trasy komunikacyjne.
Ale ten jak zwykle doszukał się spisku: A4 i A2 wybudowane przeciwko Polsce! I tacy ludzie pracują w
@volatile_pc: @text: Na skyscrapercity w tym wątku http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1466671&page=406 już od kilkudziesięciu stron rejestrujemy jakże chwalebne poczynania duetu Szmit & Adamczyk. Takie cyrki jakie oni odp@&€?#lają to nikt chyba w życiu nie widział z nas na oczy. Zaczeli od "100 miliardów których potrzeba żeby zrealizować to co założyło peło." Potem nastąpiło wymyślanie powodów, dla których możnaby opóźnić przetargi. Zatrzymali wszystko praktycznie na okrągły rok. ROK ZASTOJU i kompletnego nicnierobienia. Potem następny
Od początku kadencji podpisali umowy na ponad 11mld zł...
@adamgtx: Wszystko z tych 11 mld zł to postępowania rozpoczęte za PO. Pozostałe inwestycje są praktycznie wstrzymane, poza kilkoma odcinkami. Tutaj szersza analiza ludzi z drogowej części SSC: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=136644586&postcount=8104 Na kolei podobnie - dobra zmiana opóźnia inwestycje i wprowadza działania spowalniające zamiast usprawnień:
Czy on jest normalny ? Na A2 natężenie ruchu badane w 2015 roku wynosi na obwodnicy Poznania ponad 60 000 pojazdów na dobę. Podobnie na odcinku do węzła Skierniewice do węzła Konotopa. Jak natężenie ruchu wynosi ponad 40 000 pojazdów / dobę to należy budować 3 pas bo pojazdy się nie mieszczą. A on mówi że A2 jest pusta ? Albo ktoś coś źle zrozumiał albo on jest niespełna rozumu.
@OdkrytaOpcjaRosyjska: co ? Ty to piszesz poważnie ? A2 razem z A4 i A1 to kręgosłup naszych dróg. Jak można w ogóle podważać sens ich budowy. Człowieku o czym Ty piszesz
partia Prawo i Sprawiedliwość jest partią głupków. Każdy głupek powinien głosować na partię Prawo i Sprawiedliwość bo tylko dzięki temu każdy minister będzie głupkiem. Głupkom się udało i krajem wreszcie rządzą głupki.
Autostrad A2 i A4 nie chcą, bo szkodzą interesom Polski
@kopytko1234: W którym miejscu tak napisano, kto tak powiedział? Ja widzę:
Szmit powiedział, że poprzedni gabinet skupiał się na budowie dróg prowadzących z zachodu na wschód, co - jego zdaniem - odpowiadało interesom bardziej naszych sąsiadów a nie interesom RP.
To, że coś bardziej odpowiadało interesom sąsiadów niż naszym nie oznacza od razu, że nam szkodziło. Dodatkowo połączenie z bardzo mocną,
Podczas poprzednich rządów PiSu pojawiały się memy z jednym z ministrów i napisem "niepełnosprawni intelektualnie, pełnosprawni w pracy". Teraz się nie hamują i idą na rekord w ilości miejsc dla tego typu osób.
Niepotrzebne bo co? Bo mało ludzi jeździ? No wcale się nie dziwie Świecko-Warszawa to koszt 82 zł, to jest cyrk , i jeszcze duża część kasy idzie do prywatnych kieszeni ...
@sonmc: Problem jest tylko na bezpłatnych odcinkach(Warszawa - Łódź i obwodnica Poznania). Na płatnych jest sporo luzu, a nawet już przy granicy z Niemcami widziałem tiry jadące 92 (starą 2ką okolice Pniewa), aby zmniejszyć koszta.
Powiem więcej, samochody są dla ludzi którzy zarabiają i coś robią w życiu więc nie nadają się dla grupy wyborców PiSu, tak więc nie tylko autostrady ale drogi w ogóle są lewackie i są Polsce niepotrzebne
Komentarze (160)
najlepsze
- ja #!$%@?ę, co za zryty beret. Akurat Polska korzystała n ajbardziej z tych ciągów, bo opanowaliśmy transport w Europie.
A na innych i tak zarabiamy, bo są częsciwo płatne.
Co mają Niemcy powiedzieć, skoro mają autostrady za free, a najwięszy biznes transportowy kręci Polska?
Co za tępy, tępy, tępy spiskowy tępy łeb.
@PajonkPafnucy: i ich nie remontujemy, budżetowi to wsio - no oprócz kar umownych, ale za to to powinien być sąd dla ówczesnych ministrów
Co trep. Za to puszczenie tych wszystkich TIRów drogami powiatowymi byłoby w interesie mieszkańców Polski.
Drogi wschód-zachód powstały najpierw, żeby odciążyć najbardziej oblegany trasy komunikacyjne.
Ale ten jak zwykle doszukał się spisku: A4 i A2 wybudowane przeciwko Polsce! I tacy ludzie pracują w
Spoko, drogi się zlikwiduje, TIRy przestaną jeździć, a kierowcy pójdą na bezrobocie, i będzie po bożemu.
Zaczeli od "100 miliardów których potrzeba żeby zrealizować to co założyło peło." Potem nastąpiło wymyślanie powodów, dla których możnaby opóźnić przetargi. Zatrzymali wszystko praktycznie na okrągły rok. ROK ZASTOJU i kompletnego nicnierobienia. Potem następny
@adamgtx: Wszystko z tych 11 mld zł to postępowania rozpoczęte za PO. Pozostałe inwestycje są praktycznie wstrzymane, poza kilkoma odcinkami. Tutaj szersza analiza ludzi z drogowej części SSC: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=136644586&postcount=8104
Na kolei podobnie - dobra zmiana opóźnia inwestycje i wprowadza działania spowalniające zamiast usprawnień:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=132694847#post132694847
@adamgtx: Poza propagandowym bełkotem to gdzie tam jest w ogóle wzmianka np. o
Padło to z jego ust czy nie?
Głupkom się udało i krajem wreszcie rządzą głupki.
#bekazpisu #lewackalogika
@kopytko1234: W którym miejscu tak napisano, kto tak powiedział? Ja widzę:
To, że coś bardziej odpowiadało interesom sąsiadów niż naszym nie oznacza od razu, że nam szkodziło. Dodatkowo połączenie z bardzo mocną,
@kopytko1234: Jest to w pełni zrozumiałe dla każdego kto ma jakiekolwiek pojęcie na temat geopolityki.
@sonmc: Problem jest tylko na bezpłatnych odcinkach(Warszawa - Łódź i obwodnica Poznania). Na płatnych jest sporo luzu, a nawet już przy granicy z Niemcami widziałem tiry jadące 92 (starą 2ką okolice Pniewa), aby zmniejszyć koszta.