Jak mnie mogą #!$%@?ć takie mendy, najlepiej dla tego idioty jakby autobus stał w zatoce do jutra, bo on szofer jedzie. Setki razy wyjeżdżam z zatoki, sytuacja się z roku na rok poprawia, ale znajdzie się taka menda i zepsuje ci samopoczucie czy zdrowie, aż odechciewa się żyć. Informacja dla cymbałów co bronią tego buraka w dostawczaku, proponuje sądź za kierownicę przegubowego autobusu miejskiego, który zbiera się jak krowa i spróbuj się
@pedro-lbn: To może trzeba patrzeć w lusterka i jak nie masz pewności że ktoś Cię wpuszcza to nie pchać się na chama? 3 sekunda włączył kierunek i 4 sekunda rusza, Takie Ducato może jeszcze załadowane też nie zatrzyma się w miejscu, do tego jechał przed nim jeszcze biały bus i może mu przysłonił autobus. Autobus wyjeżdżający z zatoczki nie ma bezwzględnego pierwszeństwa.
@pedro-lbn: Widać nawet na filmie, takie ducato to klocek, wysoki i szeroki praktycznie jak ten autobus, do tego załadowany ma hamowanie też podobne. Wiesz po co samochody maja kierunkowskazy ? Bo tamten kierowca autobusu raczej nie wie. Wrzucanie kierunkowskazu w momencie wykonywania manewru jest bezsensowne bo widać co auto robi, kierunkowskaz służy do tego by pokazać wcześniej zamiar wykonania manewru, tutaj tego nie było. Jak jeździsz autobusem to chyba wiesz, że
Baran bez wyobraźni! W autobusie mógł się jakiś starszy pasażer wywrócić, uderzyć w głowę, złamać rękę itp. To nie jest osobówka, gdzie wszyscy siedzą przypięci pasami więc ostre hamowanie nie stanowi zagrozenia. Kierowca furgonetki powinien dostać wysoki mandat, żeby mu się odechciało wychowywać innych na drodze!
@KonstantyJanZahorowski: jakby coś się w autobusie stało komuś, to by się baran jeden nie wypłacił... podejrzewam że ubezpieczyciel zrobiłby mu regres, bo to było celowe i z premedytacją.
Wzorowe zachowanie kierowcy autobusu, już pomijając tego idiotę. Jego pierwsza reakcja po sytuacji to upewnienie się, czy z pasażerami NA PEWNO jest wszystko w porządku.
Gość nie powinien się tak zachować ale wierzcie mi na słowo, kierowcy autobusów w w-wie bardzo lubią wymuszać. Dosłownie spotkałem się bardzo często z zachowaniem "kierunek i wio na pas" bez żadnego zbadania czy jest on wolny.
@Purple: chwila moment, a czy to przypadkiem nie jest teren zabudowany? Jak tak to kolega już nie pamięta przepisu, że należy umożliwić autobusowi włączenie się do ruchu z zatoczki?
@Purple: A nawet gdyby #!$%@? w autobusie wymusił czy zmusił go do hamowania, to jest to powód żeby narażać pasażerów na jakieś uszkodzenia? To jedna z tych sytuacji w których bijesz w klaksonach, rzucasz inwektywy i jedziesz dalej.
@Da_R_ecky: Ale czasami to #!$%@? jak wyjeżdża na siłę i w ostatnim momencie włącza kierunkowskaz. I to jeszcze jak za Tobą nikt nie jedzie ale on musi wyjechać a Ty musisz przepuścić.
@Da_R_ecky: autobusu miejskiego sie zgadza a tu nie wiemy jaki był, kierowca autobusu miejskieigo to tez nie swieta krowa i musi zachowac ostroznosc przy wyjezdzaniu z przystanku a tu nie wiemy tego tez jak bylo, mozliwe ze stworzyl zagrozenie dla busa ktory musial mocno hamowac.
@slx2000 jakie 2 pasy? Mam nadzieje, ze nie myslisz o tym, by bus jechal pod prad? Masz prawo jazdy? Wystarczyla odrobina kultury z o u stron i stosowanie sie do przepisow przez kierowce autobusu. Akcja rodzi reakcje :-/
@kamillus: Autobus włączający się do ruchu nie ma prawa powodować zagrożenia, czyli nie może się włączyć dopóki nie upewni się, że jest wpuszczany. Włączanie się do ruchu przez autobus reguluje art. 18 i 18a. W mojej ocenie kierowca autobusu nie upewnił się, że może się włączyć do ruchu tylko to zrobił.
Czym innym jest zachowanie kierowcy busa, bo może wyminął go unikając w ten sposób kolizji z autobusem. Jednak zmuszając go
@m1200n: to jak inaczej zintepretujesz art 18 PRD? Skoro:
Kierujący pojazdem, zbliżając się do oznaczonego przystanku autobusowego (trolejbusowego) na obszarze zabudowanym, jest obowiązany zmniejszyć prędkość, a w razie potrzeby zatrzymać się, aby umożliwić kierującemu autobusem (trolejbusem) włączenie się do ruchu, jeżeli kierujący takim pojazdem sygnalizuje kierunkowskazem zamiar zmiany pasa ruchu lub wjechania z zatoki na jezdnię.
Komentarze (289)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
powodujac zagrozenie w ruchu ladowym. Dopiero pozniej zburaczyl sie busiarz:-)
Czym innym jest zachowanie kierowcy busa, bo może wyminął go unikając w ten sposób kolizji z autobusem. Jednak zmuszając go